♫ Skravletråd februar ♫

God morgen! Min tur til å sove lenge. Men her ligger jeg da, lys våken :(

God morgen

Tre unger badet, to kommet opp fra badet. Sistemann kler på seg, og mannen er noe uviss, han har i alle fall vasket hår på de eldste så han er våken.

Der kom eldstemann, da mangler bare mannen.

Time for food

God morgen

Tre unger badet, to kommet opp fra badet. Sistemann kler på seg, og mannen er noe uviss, han har i alle fall vasket hår på de eldste så han er våken.

Time for food
God morgen

God morgen

Time for food

En effektiv morgen med andre ord ;)

Ser dere diskuterte skole og klasse i går. Noen med erfaring fra base skole? Poden her går på baseskole. De er 53 elever på 1. trinn... de deler de ofte i 2 grupper (29 og 24), men samlinger og musikk har de sammen.

God morgen :) føler meg litt trøtt, sovnet rundt kl 21 i går og våknet kl 01.30 lys våken frem til 05 og så startet småen dagen kl 06 Haha

God morgen :) føler meg litt trøtt, sovnet rundt kl 21 i går og våknet kl 01.30 lys våken frem til 05 og så startet småen dagen kl 06 Haha

God morgen! Det er kjipt det... sånn jeg har hatt det to netter nå. Fikk heldig vis sove godt i natt.

En effektiv morgen med andre ord ;)
Rart hva man får gjort med en tidlig nok start ;-)

Deig til resten av pizzabollene er snart ferdig hevet vil jeg tro, og frokosten er spist (satte deig før vi spiste)

En klesvask er hengt opp, men det er skjorter da så den tar bare 40 minutter. (ja, også var den vasket i går men glemt av så vasket igjen i dag ;-))

Jeg får bidra til å ta av bordet og gå igang med pizzabollene.

Ser dere diskuterte skole og klasse i går. Noen med erfaring fra base skole? Poden her går på baseskole. De er 53 elever på 1. trinn... de deler de ofte i 2 grupper (29 og 24), men samlinger og musikk har de sammen.
Ingen erfaring med det

Back
Topp