Det hadde hvert hyggeligOg om jeg slipper inn igjen, så er vi hvertfall 3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde hvert hyggeligOg om jeg slipper inn igjen, så er vi hvertfall 3
Det var et engangstilfelle da jeg gikk gravid med frøkna. Skravla mye den perioden og var vel ofte på toppen av lista blitt litt mindre skravling etterhvertDet er mange innlegg det. Det klarer ikke jeg på en kveld
80 til mitt.... for det er visst 20 siden det jeg siktet på tror jeg....30 innlegg til mitt runde tall
Haha syntes jeg ser du forter deg opp med mobilen pga reklamepause [emoji14]
Det klarer du i dag![emoji2]
Ja, det hadde vært noe
Ja det er jo en hyggelig gjeng, men det har vel aldri hvert kjempe liv der inne. Ellers så var det bare enormt med liv på terminforumet jeg var på i 07 og sammenligner med det [emoji23]Vært ganske labert en stund, så hadde vært kjekt med litt liv igjen. Er jo en fin gjeng på Juli syns jeg
Nå ligger det 4 premier i topp 100 M A R S!!!! Holder det???
Deilig med en rolig kosekveld da Hva slags hund har dere? Det er ikke noe gøy når de må gjennom slike ting.. håper alt går fint i morgen[emoji173]
Du er hjertelig velkommen
Haha du får benytte deg av pausene da [emoji14]Det gjør jeg [emoji23][emoji23]
Det blir nok bra. Har snakket om det her og, men skal prøve å unngå RS-sesongen så godt vi kan.Kjekt håper på en 2018 baby jeg
Det var et engangstilfelle da jeg gikk gravid med frøkna. Skravla mye den perioden og var vel ofte på toppen av lista blitt litt mindre skravling etterhvert
De er skjønneTakk, Knerthen. Det er ei lita retriever-frøken. [emoji813]red
Så gøy kommer du bare med flere til vi sier det er nok altså?
God kveld. Lenge siden jeg har vært i skravletråden, så vet ikke om jeg klarer å henge med men [emoji14]
Håper det står bra til med dere alle sammen
Ja og man slapp å bekymre seg for å bli tatt for spam... Nå syntes jeg at jeg titt og stadig må sjekke at jeg ikke har mer enn lovlig antall innlegg etterhverandre...En og annen sånn særlig aktiv periode har vi vel alle hatt. Og det var reelt lettere å få flere innlegg på en kveld dengang da hastingheten var noe annet, det var mer å svar på rett og slett
Hjelpes jeg ble trøtt, nesten så jeg trur jeg må gjøre noe så jeg ikke sovner Hehe