♫ Skravletråd februar ♫

Det er mange innlegg det. Det klarer ikke jeg på en kveld :p
Det var et engangstilfelle da jeg gikk gravid med frøkna. Skravla mye den perioden og var vel ofte på toppen av lista:p blitt litt mindre skravling etterhvert

Vært ganske labert en stund, så hadde vært kjekt med litt liv igjen. Er jo en fin gjeng på Juli syns jeg :)
Ja det er jo en hyggelig gjeng, men det har vel aldri hvert kjempe liv der inne. Ellers så var det bare enormt med liv på terminforumet jeg var på i 07 og sammenligner med det [emoji23]

Reklamen er slutt :(

Kjekt :) håper på en 2018 baby jeg :)
Det blir nok bra. Har snakket om det her og, men skal prøve å unngå RS-sesongen så godt vi kan.
Hadde vært gøy om vi havnet i samme gruppe igjen da:)

Det var et engangstilfelle da jeg gikk gravid med frøkna. Skravla mye den perioden og var vel ofte på toppen av lista:p blitt litt mindre skravling etterhvert

En og annen sånn særlig aktiv periode har vi vel alle hatt. Og det var reelt lettere å få flere innlegg på en kveld dengang da hastingheten var noe annet, det var mer å svar på rett og slett

Men denne tråden går SÅÅ klart over 9400 altså. SNART

Bare at det er ikke så mye poeng lenger for Tamara klarte ikke holde seg :P

En og annen sånn særlig aktiv periode har vi vel alle hatt. Og det var reelt lettere å få flere innlegg på en kveld dengang da hastingheten var noe annet, det var mer å svar på rett og slett
Ja og man slapp å bekymre seg for å bli tatt for spam... Nå syntes jeg at jeg titt og stadig må sjekke at jeg ikke har mer enn lovlig antall innlegg etterhverandre...

Back
Topp