Hva, ønsker mannen at du dumper oss til fordel for han??? Makan te oppførsel Haha [emoji14]
Jepp! Reklame nå, så da benytter jeg sjangser [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva, ønsker mannen at du dumper oss til fordel for han??? Makan te oppførsel Haha [emoji14]
Ja det kan bli litt stusslig [emoji14] det er bra, så får man prøve å bli flinkere til å skrive der så kanskje det blir litt mer aktivitet der inne igjen
Ja, for du forlot oss i går du.... med beskjed om at vi sees i mars [emoji23]
Du er en tidligere bruker her inne sant? Eller bommer jeg helt nå?
Vi kan klare det
Vært ganske labert en stund, så hadde vært kjekt med litt liv igjen. Er jo en fin gjeng på Juli syns jegJa det kan bli litt stusslig [emoji14] det er bra, så får man prøve å bli flinkere til å skrive der så kanskje det blir litt mer aktivitet der inne igjen
Krysser alt for at dette går veien
Burde det.
Syntes jeg kjente igjen profilbildet Velkommen tilbakeKanskje? Joda, har vært her før. Eller ikke her som i skravletråden da. Men andre steder på forumet
Kanskje du kan komme og kurse meg litt da
Er det! [emoji23] Menmen. Jeg elsker han likevel [emoji23] Unga lot meg sove til 11 da. Godt med vinterferie [emoji178]
Syntes jeg kjente igjen profilbildet Velkommen tilbake
Neida, det var Musemor deet![emoji23]
30 innlegg til mitt runde tall
Vi må jo bare det[emoji2]
Neida, det var Musemor deet![emoji23]
Hun baker hele tiden [emoji23] kom til Bergen så tar vi felles bake kurs hos Syn
Haha syntes jeg ser du forter deg opp med mobilen pga reklamepause [emoji14]Jepp! Reklame nå, så da benytter jeg sjangser [emoji23]
Nå ligger det 4 premier i topp 100 M A R S!!!! Holder det???