♫ Skravletråd februar ♫

Ja :) mange dette vell av når de får ny termingruppe å følge...
Er flere av det som er gravide igjen som er der inne. Men har vel ikke gått gjennom lista på en stund heller da. Om jeg gjør det så er det brått ingen igjen, så da lar jeg heller være :)

Har ikke sjekka selv, men tenkte å bare skravle litt og se om jeg dukker opp der i løpet av kvelden :D
Høres ut som en plan. Utrolig hvor fort innleggene kan øke når man skravler litt:)
Hvor holder du til i landet da?

Høres ut som en plan. Utrolig hvor fort innleggene kan øke når man skravler litt:)
Hvor holder du til i landet da?

Det skal jo faktisk ikke sååååå mye til å komme inn på den lista, så det kan gjøres på en aktiv kveld det.

Vi er vel blandt de som er mest aktive der, og jeg er litt usikker på om jeg faktisk har klart å nå det månedlige kravet for å være der denne mnd [emoji14]
Har sikkert ikke det selv heller:p
Men som nevnt over her så har jeg ikke sjekket på en god stund ;)

Det skal jo faktisk ikke sååååå mye til å komme inn på den lista, så det kan gjøres på en aktiv kveld det.
Skal ikke det. Har gjort det før :D
Rekorden er vel 400 på en kveld tror jeg [emoji14]

Da kan du jo drøye det en stund til før du sjekker, ellers så er det vel ikke noen igjen der[emoji23]
Litt kjedelig å skravle med seg selv [emoji14] haha
Har ingen planer om å kaste ut noen nå;)

Er flere av det som er gravide igjen som er der inne. Men har vel ikke gått gjennom lista på en stund heller da. Om jeg gjør det så er det brått ingen igjen, så da lar jeg heller være :)

Kjekt :) håper på en 2018 baby jeg :)

Back
Topp