Hva, ønsker mannen at du dumper oss til fordel for han??? Makan te oppførsel Haha [emoji14]
Jepp! Reklame nå, så da benytter jeg sjangser [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva, ønsker mannen at du dumper oss til fordel for han??? Makan te oppførsel Haha [emoji14]
Ja det kan bli litt stusslig [emoji14] det er bra, så får man prøve å bli flinkere til å skrive der så kanskje det blir litt mer aktivitet der inne igjen![]()
Ja, for du forlot oss i går du.... med beskjed om at vi sees i mars [emoji23]
Du er en tidligere bruker her inne sant? Eller bommer jeg helt nå?
Vi kan klare det![]()
Vært ganske labert en stund, så hadde vært kjekt med litt liv igjen. Er jo en fin gjeng på Juli syns jegJa det kan bli litt stusslig [emoji14] det er bra, så får man prøve å bli flinkere til å skrive der så kanskje det blir litt mer aktivitet der inne igjen![]()
Burde det.
Syntes jeg kjente igjen profilbildetKanskje?Joda, har vært her før. Eller ikke her som i skravletråden da. Men andre steder på forumet
![]()
Kanskje du kan komme og kurse meg litt da![]()
Er det! [emoji23] Menmen. Jeg elsker han likevel [emoji23] Unga lot meg sove til 11 da. Godt med vinterferie [emoji178]
Syntes jeg kjente igjen profilbildetVelkommen tilbake
![]()
Neida, det var Musemor deet![emoji23]
30 innlegg til mitt runde tall
Vi må jo bare det[emoji2]
Neida, det var Musemor deet![emoji23]
Hun baker hele tiden [emoji23] kom til Bergen så tar vi felles bake kurs hos Syn![]()
Haha syntes jeg ser du forter deg opp med mobilen pga reklamepause [emoji14]Jepp! Reklame nå, så da benytter jeg sjangser [emoji23]
Nå ligger det 4 premier i topp 100 M A R S!!!! Holder det???