♫ Skravletråd februar ♫

Snødd masse her i dag, så fått ufrivillig trim (snømåkking), shoppa litt, møtt søsteren som jeg nesten aldri ser (bor ett stykke fra hverandre) på sen lunsj/tidlig middag når hun var innom byen og lufta bikkjegnomen.

Fin dag, men har "dessverre" ikke hatt tid til alle vaskinga jeg hadde tenkt å gjøre i dag. Uff så fælt [emoji23]
Hørtes ut som prioriteringene er i orden, for husarbeidet stikker ikke av [emoji14]
 
Stress ja. Men fy så mye man får ryddet, kastet og rensket opp i ved en flytt! -verdt det- [emoji5]
Målet mitt er alltid å kvitte meg med mest mulig når jeg flytter.

Lenge har jeg lurt på hva folk som aldri flytter gjør så ikke hele huset deres gror ned av ting. I senere tid virker det som om det er vanlig at folk bare har mer og mer ting og tang.
 
Hørtes ut som prioriteringene er i orden, for husarbeidet stikker ikke av [emoji14]
Syns prioriteringene er helt riktig selv, men Tsi ikke at husarbeidet alltid er stasjonært. Hadde noen kjeler som begynte å røre på seg når jeg bodde i kollektiv [emoji23] (og en agurk i kjøleskapet som var på grensen til å utvikle intelligent liv).
 
Å nei så trist![emoji23]
Hørtes ut som en koselig dag da![emoji2]
Veldig fin [emoji4] spesielt kjekt å kunne spise mat andre hadde lagd og rydder opp etter. Undervurdert opplevelse.
 
I kveld har a mor noe godt i glasset! [emoji5]

Kos dere i kveld damer! Jeg er nok med litt senere, Girls night tonight!

Klem [emoji173]
ce0b413d0a09dd8a491acb5151d71512.jpg
 
Syns prioriteringene er helt riktig selv, men Tsi ikke at husarbeidet alltid er stasjonært. Hadde noen kjeler som begynte å røre på seg når jeg bodde i kollektiv [emoji23] (og en agurk i kjøleskapet som var på grensen til å utvikle intelligent liv).
Det et da man driver å prøver ut biologisk krigføring på amatørnivå[emoji23]
 
Det et da man driver å prøver ut biologisk krigføring på amatørnivå[emoji23]
Ble satt inn på rommet til den som hadde latt middagsrester stå + droppa oppvasken midt i en hetebølge i hovedstaden.... tror kanskje vi brøt noen regler rundt kjemisk/biologisk krigføring da [emoji23]
 
Ble satt inn på rommet til den som hadde latt middagsrester stå + droppa oppvasken midt i en hetebølge i hovedstaden.... tror kanskje vi brøt noen regler rundt kjemisk/biologisk krigføring da [emoji23]
Haha kanskje ikke veldig lurt og glemme slikt [emoji14]
 
I kveld har a mor noe godt i glasset! [emoji5]

Kos dere i kveld damer! Jeg er nok med litt senere, Girls night tonight!

Klem [emoji173]
ce0b413d0a09dd8a491acb5151d71512.jpg
Kos deg! Ser ut som ett godt utgangspunkt for det der [emoji4]
 
Back
Topp