♫ Skravletråd februar ♫

Snødd masse her i dag, så fått ufrivillig trim (snømåkking), shoppa litt, møtt søsteren som jeg nesten aldri ser (bor ett stykke fra hverandre) på sen lunsj/tidlig middag når hun var innom byen og lufta bikkjegnomen.

Fin dag, men har "dessverre" ikke hatt tid til alle vaskinga jeg hadde tenkt å gjøre i dag. Uff så fælt [emoji23]
 
Snødd masse her i dag, så fått ufrivillig trim (snømåkking), shoppa litt, møtt søsteren som jeg nesten aldri ser (bor ett stykke fra hverandre) på sen lunsj/tidlig middag når hun var innom byen og lufta bikkjegnomen.

Fin dag, men har "dessverre" ikke hatt tid til alle vaskinga jeg hadde tenkt å gjøre i dag. Uff så fælt [emoji23]
Hva shoppetdu?
 
God plan det også[emoji16]
Kanskje det er noe moro på TV i kveld??
Jeg skal nok sette på repriser av ncis slik jeg gjør hver lørdag, har vel sett alle episodene før men er jo ingen ting på tv på lørdager [emoji14] er det noe spesielt du skal se på i dag da?
 
Snødd masse her i dag, så fått ufrivillig trim (snømåkking), shoppa litt, møtt søsteren som jeg nesten aldri ser (bor ett stykke fra hverandre) på sen lunsj/tidlig middag når hun var innom byen og lufta bikkjegnomen.

Fin dag, men har "dessverre" ikke hatt tid til alle vaskinga jeg hadde tenkt å gjøre i dag. Uff så fælt [emoji23]

Å nei så trist![emoji23]
Hørtes ut som en koselig dag da![emoji2]
 
Back
Topp