♫ Skravletråd februar ♫

Lader mobil (den har dårlig kapasitet så å dra med 36% betyr at den er tom når jeg kommer hjem) mens jeg ammer (oppe på 41, planen er 60) også drar jeg en tur

Rydde loft til bursdag skal jeg nå likevel få gjort etterhvert. Nemlig.

Det dumme er selvsagt at jeg ikke vet om jeg skal handle papp til selve bursdagen, ca 8 unger, eller barneselskapet også i så fall ca 16 til ;-)
Men butikken er åpen når vi har bestemt barneselskapet og jeg heller muligens mot "restemix" av frost, my little pony, prinsesser og hva annet vi har når det blir selskap med inntil 16 jenter og evt broren hennes

Da er det som du sier bedre å vente med det. Ellers sitter man igjen med papp man aldri får brukt opp! Høres ut som at du har en bra plan
 
Men så sakte lading når man venter.

Snuppa er lei av amming

49%

(ble ikke postet. Byttet bleie og fylt stelleveska og sånn 54.)
 
Har du USB uttak i bilen? Lade der?
Ja. Men det lader ca i det tempo at den kanskje klarer ca gå opp 1 % på turen. Max

Lader sakte kommer det opp der det pleier så "fulladet om xxtimer og yyminutter"
 
Men gir meg nå på 58 og drar. Med ledning til å lade i bilen.
 
Men gir meg nå på 58 og drar. Med ledning til å lade i bilen.
Høres ut som om du burde ta en tur innom clas ohlson og kjøpe nødlader. Superkjekt å ha.
 
God morgen thaliz

God morgen Kengu :)

Holdt på å bli påkjørt i ett gangfelt istad jeg :eek: skal over veien, så kommer det en bil, jeg tror han skal rett fram, istede svinger han opp til høyre, blinker ikke, å kjører mens jeg er ute i feltet :mad: med barnevogn...
 
God morgen Kengu :)

Holdt på å bli påkjørt i ett gangfelt istad jeg :eek: skal over veien, så kommer det en bil, jeg tror han skal rett fram, istede svinger han opp til høyre, blinker ikke, å kjører mens jeg er ute i feltet :mad: med barnevogn...
What???!! Folk altså
 
Back
Topp