♫ Skravletråd februar ♫

Samme området forresten?:)
Må komme dere nærmere byen:p
Litt nærmere tog stasjonen og senteret :p haha
Trives så godt her ute. Og det er jo super sentralt da. 8 minutter til sentrum ;)
 
Litt nærmere tog stasjonen og senteret :p haha
Trives så godt her ute. Og det er jo super sentralt da. 8 minutter til sentrum ;)

Hehe jaja...:p
Sentrum som i arna sentrum:p? Tar vel lenger tid inntil byen?:p
 
Dagen i dag startet supert! 10 minutt til skolen startet, vi er på vei ut døren da jeg oppdager at jeg ikke har NOEN nøkler... gubben har nok med seg alle nøklene han ja. Supert! Finner en vogn i full fart, hiver lillesøster oppi og vi jogger til skolen alle tre. Og så videre til barnehagen i ett forferdelig sørpe føre. Blæææææ!
 
Signerer den. En powerbank har reddet meg ofte
Måtte kjøpe i sommer når jeg spilte pokemon så mye :D
Testa flere kjentfolk sine før jeg kjøpte egen, og kom fram til en den fra Clas var både billigst og best. Fin gullfarge har den også...
 
Hehe jaja...:p
Sentrum som i arna sentrum:p? Tar vel lenger tid inntil byen?:p
8 minutter med tog så er jeg der :D Får det ikke mer sentralt enn det om du vil bo på landet :)
 
God morgen Kengu :)

Holdt på å bli påkjørt i ett gangfelt istad jeg :eek: skal over veien, så kommer det en bil, jeg tror han skal rett fram, istede svinger han opp til høyre, blinker ikke, å kjører mens jeg er ute i feltet :mad: med barnevogn...

For en idiot!!
 
Dagen i dag startet supert! 10 minutt til skolen startet, vi er på vei ut døren da jeg oppdager at jeg ikke har NOEN nøkler... gubben har nok med seg alle nøklene han ja. Supert! Finner en vogn i full fart, hiver lillesøster oppi og vi jogger til skolen alle tre. Og så videre til barnehagen i ett forferdelig sørpe føre. Blæææææ!
Æsj da. Det er ikke noe god start nei.
Rakk dere?
 
Dagen i dag startet supert! 10 minutt til skolen startet, vi er på vei ut døren da jeg oppdager at jeg ikke har NOEN nøkler... gubben har nok med seg alle nøklene han ja. Supert! Finner en vogn i full fart, hiver lillesøster oppi og vi jogger til skolen alle tre. Og så videre til barnehagen i ett forferdelig sørpe føre. Blæææææ!

Oi for en kickstart!
 
Oi for en kickstart!
Å det er andre gang denne uken. Første gang ringte jeg han og sa han måtte komme hjem igjen med nøklene. Da oppdaget jeg det heldig vis lenge før. Så da kom han for seint på jobb, og jeg hadde bil ;)
 
Back
Topp