Det kan jeg skjønnePrøve å holde nervene under kontroll så skal jeg dusje. Haha
Husker når vi bydde på hus...og når vi skulle selge leiligheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg skjønnePrøve å holde nervene under kontroll så skal jeg dusje. Haha
Litt nærmere tog stasjonen og senteret hahaSamme området forresten?
Må komme dere nærmere byen
Litt nærmere tog stasjonen og senteret haha
Trives så godt her ute. Og det er jo super sentralt da. 8 minutter til sentrum
Måtte kjøpe i sommer når jeg spilte pokemon så myeSignerer den. En powerbank har reddet meg ofte
8 minutter med tog så er jeg der Får det ikke mer sentralt enn det om du vil bo på landetHehe jaja...
Sentrum som i arna sentrum? Tar vel lenger tid inntil byen?
Ikke så gale faktisk du da?
What???!! Folk altså
ahh med toget ja Ikke verst det8 minutter med tog så er jeg der Får det ikke mer sentralt enn det om du vil bo på landet
Planer for dagen?
Okei godt kaffe gjorde susenVil si ok. Baby var oppe 4 ganger i natt. Vanligvis kun 1-2. Så har ikke fått den dype gode søvnen.
Men nå har jeg to kopper kaffe innabords så føles greit!
Hihi ja. me too men nå er det overSlappe av så mye jeg kan. Kose med baby, trille en tur. Ah... elsker permisjonslivet
Kan skjønne det. Ville nok gjort noe lignene...Jeg ble så oppgitt at jeg stod å slo meg selv på panna og himla med øynene til han..
God morgen Kengu
Holdt på å bli påkjørt i ett gangfelt istad jeg skal over veien, så kommer det en bil, jeg tror han skal rett fram, istede svinger han opp til høyre, blinker ikke, å kjører mens jeg er ute i feltet med barnevogn...
Æsj da. Det er ikke noe god start nei.Dagen i dag startet supert! 10 minutt til skolen startet, vi er på vei ut døren da jeg oppdager at jeg ikke har NOEN nøkler... gubben har nok med seg alle nøklene han ja. Supert! Finner en vogn i full fart, hiver lillesøster oppi og vi jogger til skolen alle tre. Og så videre til barnehagen i ett forferdelig sørpe føre. Blæææææ!
God morgen eller formiddag er det vel nå? Planer for dagen??
Gikk greit, men jeg var ganske svett når jeg kom hjem igjen.Æsj da. Det er ikke noe god start nei.
Rakk dere?
Dagen i dag startet supert! 10 minutt til skolen startet, vi er på vei ut døren da jeg oppdager at jeg ikke har NOEN nøkler... gubben har nok med seg alle nøklene han ja. Supert! Finner en vogn i full fart, hiver lillesøster oppi og vi jogger til skolen alle tre. Og så videre til barnehagen i ett forferdelig sørpe føre. Blæææææ!
Det skjønner jegGikk greit, men jeg var ganske svett når jeg kom hjem igjen.
Å det er andre gang denne uken. Første gang ringte jeg han og sa han måtte komme hjem igjen med nøklene. Da oppdaget jeg det heldig vis lenge før. Så da kom han for seint på jobb, og jeg hadde bilOi for en kickstart!