♫ Skravletråd februar ♫

Sliter med sykt kalde føtter (og kropp generellt), kjennes nesten som frostskade (innbiller meg, ikke opplevd). Pysj, sokker, dyne og teppe hjelper ikke for flate øre!

Noen som har det slik ?
 
God morgen! Vært våken siden 5. Gått tur med ei venninne og lufta hodet. Baby sover og jeg ser på Ellen og spiser is hehe
 
Sliter med sykt kalde føtter (og kropp generellt), kjennes nesten som frostskade (innbiller meg, ikke opplevd). Pysj, sokker, dyne og teppe hjelper ikke for flate øre!

Noen som har det slik ?

Nei. Eller jo kalde føtter men ikke som frostskader. Prøv å varme innefra? Masse te! Har du sikkert prøvd
 
Sitter og prøver å finne ut hva jeg skal gjøre.

Opprinnelig var planen shopping i går og gå tur og rydde loft i dag.

Jeg dro på et vis på shopping i går. Med mamma. Gikk ikke like mye rundt da, men fikk ordnet det meste jeg skulle ha

Har fått vite av min svigerinne at det er toys r us jeg må for å få my little pony papirservise som snuppa vil ha til seksårsdagen. Jeg MÅ jo ikke ta det i dag. Og vet ikke hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave så jeg må en tur til (kjøpt noe men skal få noe til)

Det er jo enda 20 dager til den store dagen så der haster ikke.

Må handle mat, men det kan jeg ta nærmere.

Ingrn logisk grunn til å shoppe.

Men ute er det tåke så den trilleturen er ikke så fristende. Jeg trenger ikke dra hjem til mamma og gi grøt og spise lunsj og bli der til jeg henter mellomste.

Reelt spiser hun ikke grøt uansett så jeg kan gi henne en sånn grøt i smoothiepose med fruktmos i på butikken. Det er egentlig bare et mellommåltid men sikkert minst like mye mat i som den klarte porsjonen med grøt og et beger fruktmos hun spiste til lunsj hos mamma i går ;-)

Frister bare ikke å trille tur. Og på senteret kan vi ordne både ett og litt. Kanskje kjøre oppom plantasjen hvor vi reelt slett ikke skal ha noe ;-) bursdagsstæsj og mat og kanskje husker jeg se etter ei lita skje yngste kan spise grøt med selv.

Ikke fornuftig. Men lyst
 
God morgen! Vært våken siden 5. Gått tur med ei venninne og lufta hodet. Baby sover og jeg ser på Ellen og spiser is hehe

Oi! Earlybird! Sto opp for en time siden jeg. Men har vært oppe 4 ganger ila natten da. Sulten baby
 
Sliter med sykt kalde føtter (og kropp generellt), kjennes nesten som frostskade (innbiller meg, ikke opplevd). Pysj, sokker, dyne og teppe hjelper ikke for flate øre!

Noen som har det slik ?
Jupp, iskald på hender og føtter.
Jeg har faktisk fått frostskade på noen av tærne mine, og det kjennes ikke det samme ut som å være frossen hele tiden. Frostskadene blir fortsatt lilla og rare om jeg blir skikkelig kald på tærne, selv 15 år etter den opprinnelige skaden, gjorde direkte vondt fram til for noen år siden når jeg ble for kald der også.

Mye av sånt som pledd, og slikt hjelper egentlig ikke, fordi det holder inne varmen din. Men om du er iskald, så har du jo lite varme å holde inne...
Jeg bruker ullsokker fra september/oktober til mai, det hjelper, gjerne flere lag med ull om jeg er kald. + handleddsvarmere og små skjerf deler av tida. utrolig hvor mye det hjelper :)
 
Sitter og prøver å finne ut hva jeg skal gjøre.

Opprinnelig var planen shopping i går og gå tur og rydde loft i dag.

Jeg dro på et vis på shopping i går. Med mamma. Gikk ikke like mye rundt da, men fikk ordnet det meste jeg skulle ha

Har fått vite av min svigerinne at det er toys r us jeg må for å få my little pony papirservise som snuppa vil ha til seksårsdagen. Jeg MÅ jo ikke ta det i dag. Og vet ikke hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave så jeg må en tur til (kjøpt noe men skal få noe til)

Det er jo enda 20 dager til den store dagen så der haster ikke.

Må handle mat, men det kan jeg ta nærmere.

Ingrn logisk grunn til å shoppe.

Men ute er det tåke så den trilleturen er ikke så fristende. Jeg trenger ikke dra hjem til mamma og gi grøt og spise lunsj og bli der til jeg henter mellomste.

Reelt spiser hun ikke grøt uansett så jeg kan gi henne en sånn grøt i smoothiepose med fruktmos i på butikken. Det er egentlig bare et mellommåltid men sikkert minst like mye mat i som den klarte porsjonen med grøt og et beger fruktmos hun spiste til lunsj hos mamma i går ;-)

Frister bare ikke å trille tur. Og på senteret kan vi ordne både ett og litt. Kanskje kjøre oppom plantasjen hvor vi reelt slett ikke skal ha noe ;-) bursdagsstæsj og mat og kanskje husker jeg se etter ei lita skje yngste kan spise grøt med selv.

Ikke fornuftig. Men lyst

Da synes jeg du skal velge det du har mest lyst til. Siden du har masse tid før bursdagen:)
 
God morgen! Vært våken siden 5. Gått tur med ei venninne og lufta hodet. Baby sover og jeg ser på Ellen og spiser is hehe

Du er effektiv må jeg si ;) god morgen til deg og!
 
Ikke fornuftig. Men lyst
Gjør man ikke nok skjit i livet fordi man må allerede? Kanskje greit å gjøre det man har lyst til også av og til :)
 
Da synes jeg du skal velge det du har mest lyst til. Siden du har masse tid før bursdagen:)
Lader mobil (den har dårlig kapasitet så å dra med 36% betyr at den er tom når jeg kommer hjem) mens jeg ammer (oppe på 41, planen er 60) også drar jeg en tur

Rydde loft til bursdag skal jeg nå likevel få gjort etterhvert. Nemlig.

Det dumme er selvsagt at jeg ikke vet om jeg skal handle papp til selve bursdagen, ca 8 unger, eller barneselskapet også i så fall ca 16 til ;-)
Men butikken er åpen når vi har bestemt barneselskapet og jeg heller muligens mot "restemix" av frost, my little pony, prinsesser og hva annet vi har når det blir selskap med inntil 16 jenter og evt broren hennes
 
Kjempespennende!

Noen må jo etterhvert begynne...

Fremdeles stille :p jeg er alltid så giret at jeg er først ut. Men nå vil jeg vente... men snart klarer jeg ikke mer :p
 
Back
Topp