♫ Skravletråd februar ♫

Mange har varme da, så er det de spesielle som ikke helt skjønner seg på dette snakket med ei venninne her lm dagen, spurte om hun hadde varme inne, svaret var selvsagt!

Men bare le for jeg ligger her i et godt og varmt rom! [emoji2]
Så bra dere fikk varmen i huset [emoji6]

Ja det finnes vel mennesker i flere ender av en skala [emoji6]
 
Så bra dere fikk varmen i huset [emoji6]

Ja det finnes vel mennesker i flere ender av en skala [emoji6]
Tja varmer bare nok for soverommet men mer enn bra nok for meg [emoji6]

Ja gjør det og som du vet fra før er disse spesielle [emoji6]
 
Blir så irritert på svigers noen ganger!

Vi har kjøpt elektrisk varmevifte for den ene stakkarslige eldgamle halogen varmeren de har regner jeg ikke med som varme, ødelegger bare lufta.
De er så vant til å ha det kaldt og tenker heller økonomisk med sine 3-4 lag med klær

Vi har da lukket døra til soverommet fordi den er for liten til å varme opp hele leiligheten, svigerfar ropte da på meg når jeg var på kjøkkenet for å si at det ikke var bra for lungene til lillegutt, jeg prøver å forklare men han vil ikke høre så jeg går for å få mannen til å snakke med han (han var jo typisk nok borte!), mens jeg da gjør dette kommer han da altså inn på rommet og sier at døra må være åpen, at varmen må gå ut, og går med døra åpen! (snuppa lukket den fort for hun skulle ikke ha det kaldt!)

Til mannen etterpå sier han at det bare var et forslag og at lillegutt ville bli syk av alle temperatur forskjellene, som om han ikke blir syk av å konstant være i 10-15 grader med ganske høy luftfuktighet
Mannen skal egentlig bort imorgen og være borte til fredag formiddag MEN han må snakke med sine foreldre skikkelig først!

Ja enig han bør snakke med de! Da slipper du gå å være irritert for det og. Sånt trenger man ikke på ferie. :( lykke til!
 
Back
Topp