♫ Skravletråd februar ♫

Samme her. Men London er ikke etter min mening for shopping. Blir ikke noe billigere enn Norge. Godt utvalg da:) Synes netthandel er best
Jeg handler mye på nett. "shopping" for meg er ikke å komme hjem med 100 handleposer, men å kikke nøye, og kjøpe kanskje én pose ting. [emoji14]
 
En haug egyptere kommer til å være hese imorgen så mye de skriker nå
 
Hun var det ja. Glefset etter barn og sånt..

Nei, var ikke bra. Han er fremdeles ikke SLANK altså, men halve størrelsen enn det han en gang var i alle fall.

Små hunder kan snike seg ubemerket mye lettere vett [emoji14] en som får hele huset til å riste, MERKER du, lenge før han går i veien [emoji14]
Det er skummelt. Hadde hunden alltid mislikt barn eller skjedde det brått? Her måtte vi selv avlive ei tispe for 2 år siden, da hun begynte å bite etter barna og var helt stresset. Var en tung avgjørelse å ta. Dette var en stor blandingsrase.

Ojj, halvert vekten sin, da snakker vi ganske så overvektig også:-/

Hehe, er noe med det[emoji10] litt lettere å se de store hundene også, brått er de små der bare[emoji106] [emoji12] er ikke sjeldent jeg må be Dachsen om å gå ut av kjøkkenet i fare for å tryne i henne når jeg skal helle vannet fra poteter eller pastaen[emoji39]
 
Jeg handler mye på nett. "shopping" for meg er ikke å komme hjem med 100 handleposer, men å kikke nøye, og kjøpe kanskje én pose ting. [emoji14]
Handler for det meste selv via nettshopping. Enklere rett og slett.
 
Litt over 3 uker, sist var vi her i kun 2 uker og ble stress ved å skulle møte og være med alle på så kort tid [emoji4]
Det er ei stund, men når man reiser langt er det som oftest greit å være over litt lengre tid. Spesielt når man besøker familie og kjente.
 
Det er ei stund, men når man reiser langt er det som oftest greit å være over litt lengre tid. Spesielt når man besøker familie og kjente.
Ja er det, familien til mannen er også spred mellom port said, Kairo og Rasheed, de fleste av vennene hans i Alexandria så blir gjerne lange turer også
 
Egypt vant! Hørtes ut som om hele byen skulle lette i jubel [emoji6]
 
Ja er det, familien til mannen er også spred mellom port said, Kairo og Rasheed, de fleste av vennene hans i Alexandria så blir gjerne lange turer også
Greit med god ris og mindre stress[emoji4] Kose dere masse på ferie og i varmen[emoji6]
 
Var 13 på visningen vi var på. Fikk den vi!:) så trenger ikke bety noe. Hva sier magefølelsen? Var det fint der?

Så digg med større plass! Soverom og bad i første, stue og kjøkken i andre. Vil ha det!
 
Var stille her nå ja :( god natt folkens! Snakkes i morgen :)
 
Back
Topp