Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må vi vente 20 min på å skravle her inne? siden det ikke er februar enda
Alltid våken etter midnattNÅ er vi ett minutt inn i februar!! Er du våken ennå?
Alltid våken etter midnatt
Jeg er våken! Sovnet?NÅ er vi ett minutt inn i februar!! Er du våken ennå?
Jeg er våken! Sovnet?
Alltid vært en nattrangler. Men har begynt å legge meg litt tidligere den siste måneden, men blir litt ranglin innimellomLiten nattrangler altså? Hva gjør du på, bortsett fra å være her inne, obviously?
Alltid vært en nattrangler. Men har begynt å legge meg litt tidligere den siste måneden, men blir litt ranglin innimellom
Gjør ikke noe spesielt utenom å være her inne, ser litt på tv nå ikveld da Du da?
Måtte bare legge mannenEr fortsatt våken her, såvidt det er... Tviler mer på hun frøkna som svarte så friskt litt lengre her oppe!
Hurra for februar ja [emoji3] jeg ligger strødd på sofaen med beina i været og nyter varmeputa mi [emoji16] gleder meg til resten av mnden!
Jeg er våken! Sovnet?
Våken ja, selvfølgelig Her i huset er vi begge B tror jeg, men mannen må jo opp tidlig på jobb så da må han legge seg tidligHehe, så du er fortsatt våken da ja! Er litt B-menneske selv altså, egentlig, men med et A-menneske DELUX i huset, så har det blitt påtvunget tidlig leggetid på meg også... Er fortsatt litt gira etter å ha styret så mye i dag, fått ny sofa i hus, etter å ha vært foruten i over en MÅNED, så det var deiiilig. Og det beste av alt - når stillheten har senket seg, i nattens bla bla!
Åh! Hørtes superslækk ut da. Noe spes som skjer på den kanten i februar?
Prøver eggløsningstester(monitor) for første gang denne mnd [emoji3] det blir morro håper jeg! Så det er første mnd med skikkelig prøving.
Også planlegger jeg å få unna MASSE skolearbeid siden jeg har lite jobb[emoji3]
Jeg hadde klikket uten sofa i en mnd, hvordan har dere overlevd? [emoji50]
Passer fint inn den sofaen da altså.Den er fin og blå, måtte jo ha det som bor ved sjøen. Vi bygde oss en modulsofa.
Det var egentlig ganske sykt. Rett før jul, etter å ha bodd her i noen måneder, fant vi ut at vi skulle ommøblere litt, var ikke fornøyd med planløsningen osv. Mannen mente vi skulle legge ut møblene våre på finn, kom sikkert til å ta lang tid, særlig siden det var før jul, å få solgt de. Den gang ei - ALT forsvant samme kveld gitt! Og det tok 6-8 uker å få ny! Og da ble bestillinga sendt inn først på NYåret!!