♥ Baby nr.1 ønskes ♥

Gratulerer så mye!! :)
 
Fantastisk :D Fine rosa streker, dette var herlige nyheter!! Gratulerer :Heartred
 
Hurraaaa!!!! ❤❤❤
 
Gratulerer såå mye!!❤️❤️Så fantastisk❤️❤️
 
Gratulerer så mye! Har fulgt med i dagboken din og dette var virkelig hyggelig lesing! :D ❤️
 
Så fantastisk å komme inn her og lese så gode nyheter :D
Gratulerer så masse ♡♡♡

Endelig er det din tur!
 
Gratulerer så mye med en mai-spire!!! ❤❤
Herlig! :smiley-bounce012:happy093:hello2

Gratulerer så mye! :hello2
Gratulerer! Dette var helt fantastisk!
GRATULERER så masse! Dette er så sinnsykt fortjent :D
Nå må du smitte oss andre med litt ;)
Hurra! Gratulerer :)
Gratulerer så mye!!!:D:D
Gratulerer så mye!! :)
Tuuuuuusen takk!! :)
 
Fantastisk :D Fine rosa streker, dette var herlige nyheter!! Gratulerer :Heartred
Gratulerer HURRA!!
Hurraaaa!!!! ❤❤❤
Nydelig, gratulerer så mye :D Flott tid å ha termin.
Gratulerer såå mye!!❤️❤️Så fantastisk❤️❤️
Gratulerer så mye! Har fulgt med i dagboken din og dette var virkelig hyggelig lesing! :D ❤️
Så fantastisk å komme inn her og lese så gode nyheter :D
Gratulerer så masse ♡♡♡

Endelig er det din tur!
Tuuuuuuusen takk :)
 
Blir helt overveldet over alle gratulasjonene her inne ❤ Tusen hjertelig takk!! :D :D Dere er en helt fantastisk gjeng og jeg setter så stor pris på all støtte dere har gitt meg i prøvetiden :) ❤ Sender masse babystøv til de som trenger det, og gode klemmer til alle ❤❤❤
 
Jaaaaa!!!! Du er graviiiiid, Venessiela ❤❤❤ Jeg har vært helt i min egen gravidboble at jeg glemte helt å sjekke boka di i går. SÅ glad for å se at det går rette veien ❤❤ :D
 
Jaaaaa!!!! Du er graviiiiid, Venessiela ❤❤❤ Jeg har vært helt i min egen gravidboble at jeg glemte helt å sjekke boka di i går. SÅ glad for å se at det går rette veien ❤❤ :D
Jeg er vist det altså :D ❤ Litt i sjokk enda, men i total lykkerus. Tenk at vi er gravide da!! :D ❤❤❤
 
Jeg er vist det altså :D ❤ Litt i sjokk enda, men i total lykkerus. Tenk at vi er gravide da!! :D ❤❤❤
Jaaa, og du er rett i nabogruppa :D ❤ Bare å nyyyte!
 
Hurra for to streker! ❤️
 
Hvordan går det med deg? Tester du hver dag nå eller? :)
 
Hvordan går det med deg? Tester du hver dag nå eller? :)
You know me well! Haha :p
4+0 i dag og alt så langt tyder på at lille spiren (eller "Knøtte" som mannen har døpt h*n) klamrer seg fast ❤
1472662765646.jpg
 
Back
Topp