♥ Baby nr.1 ønskes ♥

Så fine tester!! :happy093
 
Fine tester, og søte mannen! ❤️
 
Åååå!! :D nå gråter jeg gledestårer for deg, her jeg sitter med kulen min som snart er 37 uker ❤️ GRATULERER så utrolig mye med lillegull på vei :) Jeg har stortro på at dette kommer til å gå kjempefint! ❤️ :D herlig, altså!!!
 
Åååå!! :D nå gråter jeg gledestårer for deg, her jeg sitter med kulen min som snart er 37 uker ❤️ GRATULERER så utrolig mye med lillegull på vei :) Jeg har stortro på at dette kommer til å gå kjempefint! ❤️ :D herlig, altså!!!
Blitt mange gledestårer her også ❤❤ Tusen hjertelig takk ❤ Og tenk at du er 37 uker allerede da :eek: Næææærmer seg ❤
 
Åå så fine tester:DHerlig altså ❤️
 
Nyyydelige tester :D Nå er det endelig deres tur ❤❤
 
❤ 4+1 ❤

Måtte svi av en siste billigtest og en clearblue plus :p Stigningen er kjempefin, så nå tror jeg at jeg skal slutte å teste og heller bare nyte det å være gravid ❤❤ Mannen er forresten forelsket i gravidappen han har lastet ned fordi han får slike bilder med sammenligninger på størrelsen til "Knøtte" :p Vi lever i fullstendig lykkerus nå ❤❤❤
1472704953462.jpg

1472704963646.jpg
 
Det var en utrolig fin stigning det :D Nå kan du bare slutte å teste å heller nyte at du er gravid ❤ ❤
 
Så fin og herlig stigning ❤❤❤
 
Kos dere i lykkerusen, det er så fortjent! ❤️
 
Da har jeg laget ny dagbok inne på Mai 2017 :) Tusen takk til alle dere vakre, herlige, fantastiske jenter som har heiet på meg! ❤ Håper å se mange av dere i 2017 forumene snart! ❤❤❤
 
cd 29 - 9dp2dt - #2 ICSI

Jeg må klype meg selv hardt i armen for å være sikker på at jeg ikke drømmer, men med sterkere test i dag og positiv digital så må jeg bare tro på det. JEG ER GRAVID!!!! ❤❤❤❤
Etter nesten 4 år med prøving så har vi endelig klart det! :D :D ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Vis vedlegget 193653
Vis vedlegget 193654
Gratulerer så uendelig mye! :-D
All hell og lykke sendes deres vei ♡♡
 
Back
Topp