♥ Baby nr.1 ønskes ♥

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Etter å ha hatt dagbok inne på prøveforumet i lang tid er det nå på tide å lage en her på assistert også.
Jeg og mannen har vært prøvere siden desember 2012 og fortsatt ikke fått spiren vi lengter etter. Har prøvd både pergotime og letrozol. Jeg har PCOS og har fjernet en eggleder. Nå tar vi steget videre og satser på klinikk Hausken i Bergen. Vi skal på forsamtale 11.mars og gleder oss veldig :)
1454959373786.jpg
 
Last edited:
Velkommen inn hit :D Håper dere får full klaff med prøverør ❤
 
Gratulerer med dagbok her inne!
Spennende å gå videre til neste steg, nå er det store sjanser for at dere lykkes! ❤️
 
Bare 28 dager igjen til forsamtale ❤
 
Etter vi for alvor bestemte oss for prøverør har mannen blitt litt over gjennomsnittet opptatt av egg :p
I går hadde han kjøpt freia påskeegg og når jeg gikk for å ta meg et sa han "Du kan ikke bare ta et nå med en gang. De må jo legges på frys (i kjøleskapet) og godgjøre seg"
Og i dag på butikken når jeg som vanlig plukket med meg en kartong med first price egg sier han en smule sjokkert "Jammen, skal du ikke sjekke kvaliteten på egga engang?"
:p :p :p
 
Gratulerer ned dagbok her inne:) Måtte det snart bli deres tur!:)
 
Etter vi for alvor bestemte oss for prøverør har mannen blitt litt over gjennomsnittet opptatt av egg :p
I går hadde han kjøpt freia påskeegg og når jeg gikk for å ta meg et sa han "Du kan ikke bare ta et nå med en gang. De må jo legges på frys (i kjøleskapet) og godgjøre seg"
Og i dag på butikken når jeg som vanlig plukket med meg en kartong med first price egg sier han en smule sjokkert "Jammen, skal du ikke sjekke kvaliteten på egga engang?"
:p :p :p
Haha, så herlig :D :)) Morsomt når mannfolka blir litt engasjert også!
 
Haha, så herlig :D :)) Morsomt når mannfolka blir litt engasjert også!
Veldig ❤ Han har jo alltid engasjert seg, men etter 3 år med bare skuffelse har entusiasmen hans fått en knekk føler jeg. Nå er han ivrig og ved nytt mot og håp :D
 
Her vil jeg følge med :)

Klinikk Hausken er fantastisk. Masse lykke til :)
 
Bare 12 dager igjen nå! :)
Hadde et lite håp om at dobbel letrozol denne syklusen skulle gi spire, men tr kom i dag.
 
Under 1 uke igjen :D
 
Spennende :) Må det gå fort :)
 
Så spennende, masse lykke til på forsamtalen :)
 
Lykke til imorgen :)
 
Back
Topp