♥ Baby nr.1 ønskes ♥

Ååå se her :D du skal ha bebbi :D kom på at det var en stund siden jeg hadde Vært inne å kikket og jaggu sitter det en spire :D Gratulerer så utrolig mye :D ❤❤❤ Nyt tiden fremover med alt som kommer :D
 
Ååå se her :D du skal ha bebbi :D kom på at det var en stund siden jeg hadde Vært inne å kikket og jaggu sitter det en spire :D Gratulerer så utrolig mye :D ❤❤❤ Nyt tiden fremover med alt som kommer :D
Jaaaa ❤❤ Endelig så blir det bebi her :D Tuuuuusen takk ❤❤❤
 
cd 29 - 9dp2dt - #2 ICSI

Jeg må klype meg selv hardt i armen for å være sikker på at jeg ikke drømmer, men med sterkere test i dag og positiv digital så må jeg bare tro på det. JEG ER GRAVID!!!! ❤❤❤❤
Etter nesten 4 år med prøving så har vi endelig klart det! :D :D ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Vis vedlegget 193653
Vis vedlegget 193654
Herregud, jeg blir så glad for din skuld at tårene spruter! Det er jo fantastisk! Jeg har vært litt off i august, og fulgte den andre dagboken, så jeg har jo ikke fått med meg noe av det som har skjedd!! Tusen triljoner grattis til at gullegget festet seg!! ❤️
 
Herregud, jeg blir så glad for din skuld at tårene spruter! Det er jo fantastisk! Jeg har vært litt off i august, og fulgte den andre dagboken, så jeg har jo ikke fått med meg noe av det som har skjedd!! Tusen triljoner grattis til at gullegget festet seg!! ❤️
Hehe :) Her skjer det ting vet du :) 5+3 allerede nå ❤❤ Tusen triljoner takk kjære du :D
 
har hvert borte en stund fra forumet.. Men ser jo at det har skjedd stooooore ting her!!!!!!

GRATULERER!!!!
nå ble jeg virkelig virkelig glad!!!!

:happy093:happy093:happy093
 
Jaaa :D det er så fantastisk herlig :D ❤ Nå er drt bare meg igjen av de gamle traverne på FS tror jeg :p håper jeg kan følge alle sammen snart :D
Krysser alt jeg har for at det er din tur nå ❤❤
 
En liten oppdatering herfra:

7+6 og har fått sett vår perfekte Knøtte på ultralyd og fått høre den nydelige hjertelyden i dag ❤
1475000482003.jpg
 
Så herlig <3
 
Så herlig❤
 
Så herlig! ♡♡♡
 
Back
Topp