♥ Baby nr.1 ønskes ♥

cd 23 - 3dp2dt - #2 ICSI

Fikk beskjed fra klinikken om at ingen av de 5 eggene som skulle dyrkes til blastoer har klart seg. Synes selvfølgelig det er ganske kjipt å ikke få noen på frys, men jeg ruger jo tross alt på gullegget og skal ikke trenge flere forsøk på noen år så det går fint ;)
 
cd 28 - 8dp2dt - #2 ICSI

10 dpo i dag og testetøsa klarte altså ikke å vente lenger :p
10 på 6 på en lørdags morgen stormet jeg altså inn på badet for å stilne testetrangen.... oooooog der er jo strek!!!! Svak, men nydelig rosa strek ❤❤ Det store spørsmålet nå er jo om det er gravidstrek eller ovitrelle som fortsatt henger igjen?? 12 dager siden den ble tatt.

1472270668473.jpg
 
Krysser fingrene for spire-strek! ♡♡♡
 
Den var fin!!!! Og Ovitrelle sitter jo ikke mer enn ti dager :D
Weeeeee!!! :happy093
 
Åååå, nå fikk jeg grøss over hele kroppen :D :D Der er det jamen meg en strek ❤❤ Vedder på at den kommer til å bli sterkere, for som regel er vel EL-sprøyta ute etter 10 dager. Og den streken der var jo klar også!! Sååå spennende :D :D :D
 
Hurra! Dette ser lovende ut!
 
Så utrolig spennende!!!:D:D krysser fingrene for sterkere tester fremover:)
Krysser fingrene for spire-strek! ♡♡♡
Den var fin!!!! Og Ovitrelle sitter jo ikke mer enn ti dager :D
Weeeeee!!! :happy093
Jeg hvisker gratulerer fordi den streken der tuller man ikke med :D den er rooosa!!! :D
Åååå, nå fikk jeg grøss over hele kroppen :D :D Der er det jamen meg en strek ❤❤ Vedder på at den kommer til å bli sterkere, for som regel er vel EL-sprøyta ute etter 10 dager. Og den streken der var jo klar også!! Sååå spennende :D :D :D
Det var en fin strek!! Håper virkelig du blir med på å snu trenden i augustklubben :)
Hurra! Dette ser lovende ut!
Oioi!!:) Ovitrelle går ut etter 7-8 dager hos meg!! Så spennende! :D
Jeg klarer nesten ikke tro det! Kan det virkelig være sant at vi endelig har klart det??? Tuuuuuusen takk for alle lykkeønskninger ❤❤❤❤❤ Nå må vi bare krysse alt vi har for at streken blir sterkere :D :D ❤❤❤
 
cd 28 - 8dp2dt - #2 ICSI

10 dpo i dag og testetøsa klarte altså ikke å vente lenger :p
10 på 6 på en lørdags morgen stormet jeg altså inn på badet for å stilne testetrangen.... oooooog der er jo strek!!!! Svak, men nydelig rosa strek ❤❤ Det store spørsmålet nå er jo om det er gravidstrek eller ovitrelle som fortsatt henger igjen?? 12 dager siden den ble tatt.

Vis vedlegget 193508
Oioioi! Så vanvittig spennende og i tilfelle veldig fortjent! Håper og krysser med dere :)
 
Aiiiiiiii dette ser meget lovende ut da!!! ❤❤❤❤
 
Spennende❤❤ satser på sterkere og sterkere strek nå:)
 
cd 29 - 9dp2dt - #2 ICSI

Jeg må klype meg selv hardt i armen for å være sikker på at jeg ikke drømmer, men med sterkere test i dag og positiv digital så må jeg bare tro på det. JEG ER GRAVID!!!! ❤❤❤❤
Etter nesten 4 år med prøving så har vi endelig klart det! :D :D ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

1472364018734.jpg

1472364027013.jpg
 
Back
Topp