♥ Baby nr.1 ønskes ♥

Woop woop!!! :D :D
 
Lykke til i dag :D
 
cd 20 - 0dp2dt - #2 ICSI
Innsettingsdag


Da ruger jeg på et perfekt 4-delt embryo ❤❤❤

De 5 andre embryoene som har overlevd natten skal dyrkes videre frem til mandag for å se om de er gode nok til å fryses :)

Ellers var jeg litt overstimulert med tydelig væskeansamling i buken så er blitt sykemeldt t.o.m tirsdag og må passe på om det blir noen forverring. En del ubehag har jeg jo, men er for opptatt med å sveve rundt på en rosa sky til å bekymre meg akkurat nå :p
 
Last edited:
Gratulerer som ruger!! NÅ skal det bli bebis :D

Så spennende det blir å høre om de andre eggene til mandag, de blir jo blastoer de da om de overlever :D

Fikk du blodfortynnende i tillegg ettersom du ble overstimulert? Håper på rask bedring, ikke noe moro med buken full av væske...
 
Gratulerer som ruger!! NÅ skal det bli bebis :D

Så spennende det blir å høre om de andre eggene til mandag, de blir jo blastoer de da om de overlever :D

Fikk du blodfortynnende i tillegg ettersom du ble overstimulert? Håper på rask bedring, ikke noe moro med buken full av væske...
Nå blir det bebis ja :D Synes det er heeeeelt greit at de andre dyrkes til blastoer, men håper jeg ikke trenger bruke de før det er aktuelt med søskenforsøk :p
Gått på klexane hele forsøket og skal fortsette med det hvertfall frem til uke 7 fikk jeg beskjed om :)
 
Gratulerer som ruger :D❤️
Spennende med de andre fem:) Får du oppdateringer underveis, eller må du vente helt til mandag?
 
Gratulerer som ruger :D❤️
Spennende med de andre fem:) Får du oppdateringer underveis, eller må du vente helt til mandag?
Tusen takk :D ❤ Må vente helt til mandag så det blir noen nervepirrende dager :p
 
Tusen takk :D ❤ Må vente helt til mandag så det blir noen nervepirrende dager :p

Ja, dette blir en nervepirrende helg:p Men hjelper nok å tenke på at du har et gullegg i magen din:)❤️
 
cd 19 - 0dp2dt - #2 ICSI
Innsettingsdag


Da ruger jeg på et perfekt 4-delt embryo ❤❤❤

De 5 andre embryoene som har overlevd natten skal dyrkes videre frem til mandag for å se om de er gode nok til å fryses :)

Ellers var jeg litt overstimulert med tydelig væskeansamling i buken så er blitt sykemeldt t.o.m tirsdag og må passe på om det blir noen forverring. En del ubehag har jeg jo, men er for opptatt med å sveve rundt på en rosa sky til å bekymre meg akkurat nå :p
Endelig var det din tur. Gratulerer så mye :) <3
 
Grattis som ruger :D Håper det blir pos test om et par uker nå❤
 
Jaaa, endelig!! Gratulerer så mye som ruger ❤ Gleder meg til å følge med videre :D
 
Back
Topp