♥ Baby nr.1 ønskes ♥

Gratulerer så mye ❤️ Endelig :D
 
Herreguuuud! <3 Gratulerer så mye!!!
Gratulerer! Endelig ❤️❤️❤️
Gratulerer så mye ❤️ Endelig :D
Endelig ❤❤❤
Gleder meg tol å møte mirakelbabyen neste sommer :)
Wooohoo!! :D Gratulerer❤
Hurra!! Gratulerer så mye!! :D ❤️
Så fantastisk!!! Det var jo virkelig gullegget ❤️ Gratulerer, dette unner jeg deg av hele mitt ❤️
Tusen, tusen takk ❤❤❤ Jeg er i fullstendig lykkerus og håper så inderlig at dette blir terminspire ❤
 
Gratulerer så utrolig mye! ❤️❤️❤️ Tårer i øynene her. Mai er en fantastisk måned å få barn også. ❤️
 
Altså!!! Er helt tom for ord! Teenk, endelig ble det deres tur, det eeer så fortjent ❤️❤️ Gratulerer så mye snuppa :D Dette er jo bare helt fantastisk!!
 
Gratulerer så utrolig mye! ❤️❤️❤️ Tårer i øynene her. Mai er en fantastisk måned å få barn også. ❤️
Tusen takk ❤❤ Blitt en del gledestårer både hos meg og mannen ❤ Alt bra med deg og lille da? ❤
 
Altså!!! Er helt tom for ord! Teenk, endelig ble det deres tur, det eeer så fortjent ❤️❤️ Gratulerer så mye snuppa :D Dette er jo bare helt fantastisk!!
Tusen, tusen takk søta ❤❤ Synes godt du kan flytte inn på mai med meg ;)
 
cd 29 - 9dp2dt - #2 ICSI

Jeg må klype meg selv hardt i armen for å være sikker på at jeg ikke drømmer, men med sterkere test i dag og positiv digital så må jeg bare tro på det. JEG ER GRAVID!!!! ❤❤❤❤
Etter nesten 4 år med prøving så har vi endelig klart det! :D :D ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Vis vedlegget 193653
Vis vedlegget 193654
Åååå!! Gratulerer så utrolig mye med positiv digital og liten spire i magen!!❤️ Måtte den vokse seg stor og sterk hele veien frem til termin:D
 
Tusen, tusen takk søta ❤❤ Synes godt du kan flytte inn på mai med meg ;)

Ja det hadde vært noe (selv om det er litt veel tidlig, hihi), men her venter jeg enda på den stygge heksa :rolleyes: Men teenk, nå skal du endelig på terminforum :D Gleder meg sååå til å følge med videre, og høre om alle vondter og det som er ;)❤️
 
Tusen takk ❤❤ Blitt en del gledestårer både hos meg og mannen ❤ Alt bra med deg og lille da? ❤

Det skjønner jeg veldig godt! ♡

Vi koser oss masse med lille mai-gutten vår. Han er helt herlig, smiler og ler og elsker kos. Nå er det din tur! ♡
 
Herlig! :smiley-bounce012:happy093:hello2

Gratulerer så mye! :hello2
 
Gratulerer! Dette var helt fantastisk!
 
GRATULERER så masse! Dette er så sinnsykt fortjent :D
Nå må du smitte oss andre med litt ;)
 
Back
Topp