♡ Vårt største ønske ♡

Gratulerer med liten marsfrøken! Kjempefint UL-bilde! Er så utrolig koselig med UL-bilder! Blir så GLAD av å se på dem!

Kjempe kjekt at alt står bra til! Du har hatt en lang reiseveg til denne lille prinsessen ser jeg, så da var nok UL ekstra rørende!
Godt å se at det ikke er bare spiren som er en fighter, men mammaen også! Godt at du ikke ga opp :Heartbigred

For et fantastisk bilde!! ♡♡♡ Ble nesten helt rørt jeg nå. En liten jente.. Sukk ♡♡♡ Så herlig ♥♥

Jaaa, jeg leste det akkurat!! Herregud... sitter her i sofaen og jubler for deg ♡♡♡ en liten luring som har gjemt seg inni magen din nå ♡♡
Haha, så herlig :D Jaaa, hurraaa ♡♡♡ Jeg håper jeg kommer meg til OUL etter hvert jeg og ♥

Det gjør du!! Jeg er helt overbevist om at NÅ er det din tur!! ♡
Gode fine du ♥♥ Håper inderlig at du har rett. Dette er skikkelig skremmende. Håper jeg kan slappe av etter hvert!

17+5, ordinær ultralyd.

Alt sto bra til i dag. Jordmor var en supersøt dame og gikk gjennom alt av organer. Viste og forklarte underveis. Alt så kjempefint ut. Ingen feil eller mangler. En frisk og aktiv liten baby :) vi beholdt terminen, så termin er altså fremdeles 18. Mars. Utifra de forskjellige målene kunne termin være fra 16.-19. Mars, så da passer 18. veldig fint. Det ser også ut som at vi venter en liten jente ♡ helt fantastisk!!
2e176a0f04a2d57eccb887962ede799a
Så nydelig jente<3 Gratulerer så mye! Dette var stas.

17+5, ordinær ultralyd.

Alt sto bra til i dag. Jordmor var en supersøt dame og gikk gjennom alt av organer. Viste og forklarte underveis. Alt så kjempefint ut. Ingen feil eller mangler. En frisk og aktiv liten baby :) vi beholdt terminen, så termin er altså fremdeles 18. Mars. Utifra de forskjellige målene kunne termin være fra 16.-19. Mars, så da passer 18. veldig fint. Det ser også ut som at vi venter en liten jente ♡ helt fantastisk!!
2e176a0f04a2d57eccb887962ede799a

Åneiånei ! Tenk at jeg har glemt å titte innom dagboken din ? Visste jo du skulle på oul :o Men ååh, så bra at alt var som det skulle :D Nå ble jeg glad :D Og hærlig med en liten prinsesse da ❤️ Nå gleder jeg med eenda mer til vi skal, selvom det er 5 uker til :p

Haha, tenke seg til :p hehe. Koselig at du titter innom nå da :D du har da hatt andre ting å tenke på :eek: :p
Tusen takk ♡ er veldig glad for at babyen er frisk :) og gleder meg til å shoppe litt rosa :p hehe.
5 uker går fort :)

Ja huffa meg, gravidhjernen har virkelig slått til :p Hihi jaa, rosa ❤️ Finnes så utroolig mye fint til jenter ! Jeg dåner bare jeg ser alle de bittesmå kjolene :rolleyes: Det gjør nok det, mye som skjer fremover så det er gøy :D

Såå fin mage :D Det må være helt pussig å ha en voksende mage :)) Herlig at du har kjent skikkelig spark også. Håper formen snart blir på topp igjen. Ikke noe særlig å gå og være halvveis :(

Taaakk :D det er kjemperart og veldig koselig å se at magen vokser :D vanligvis ville man jo ikke vært så veldig begeistret for en voksende mage :p hihi :p
Takk ♡ håper også det. Skulle det nå være sånn til mars så er det helt greit også :p er verdt det tenker jeg :) men hadde vært kjekt å samle litt krefter før fødsel hvertfall :p
Haha, nei, ved graviditet er vel eneste gangen man jubler over større mage :D Det er jo større mage av verdens beste grunn ♡
Man takler vel alltids litt under graviditeten siden man får en så nydelig premie til slutt, men det hadde jo vært hyggelig om du fikk et litt mer behagelig svangerskap da. God bedring ♥

Back
Topp