♡ Vårt største ønske ♡

Hjelpes, nå er det jaggu ikke lenge igjen :D Og så godt å høre kvalmen er borte ! Det må være helt fantastisk :) Håper du får nyte de siste dagene nå før hun kommer ❤️ Tenk, nå kan du begynne å telle dager ! Hvor blir tiden av ? :eek:
 
Gratulerer så mye med lille jenta ❤️ Hvordan går det med dere ? Jeg dør jo av nysgjerrighet :p
 
Tusen takk ♡ Det går veldig fint :) utrolig koselig og helt fantastisk! Bare til å glede seg. Lille er veeeldig glad i å spise, så hun henger godt fast i puppen :p ikke så mye tid til andre ting :p men herregud så herlig :) bare å glede seg! Snart din tur nå :)

Så godt å høre :) Tenk, du har blitt mamma ❤️ Jeg gleder meg veldig, og håper de neste ukene går veldig fort ! :D
 
Gratulerer så mye atter en gang. ❤❤
 
Hei :) det går veldig fint! Lille E er 4 mnd i dag. Blitt så stor :eek: akkurat nå ligger hun på magen i babygymmen. Spytter, babler og gnager på lekene sine :p hun har fått to tenner allerede. Altfor tidlig :p

Dere da? Tror jeg glemte å svare deg på den ene meldingen? Om abscessen? Den satt jo i helt sykt lenge hos deg!! Imponerende at du har holdt ut!

Oj, såpass! Tiden flyr virkelig altså, vi fikk jo nettopp positive tester :eek: Men så hærlig! Er så mye gøy som skjer nå fremmover :D Jøss, her er det også noe tanngreier på gang tror jeg, klør i gommene og biter på alt han får tak i, for ikke snakke om all siklingen :p

Her går det strålende! Det abcsessmøkket var noe hærk ja, og det værste var at det var to forskjellige.. Men etter ett dren, to tømminger med nål, to kurer antibiotika osv er jeg endelig kvitt det :p Håper jeg aldri mer får det altså, for det er jaggu ikke spøk!
 
Back
Topp