♡ Vårt største ønske ♡

Alle gravide har jo bekkenløsning, men noen får plager forbundet med det. Jeg merket det med at det plutselig begynte å gjøre fryktelig vondt foran i symfysen med smerter som stråler nedover innsiden av lårene. Har ikke vondt bak, kun foran. Gjør spesielt vondt å gå og å sette seg ned - spesielt inn og ut av bilen. Er du redd du har det du også? :/ leste akkurat i dagboken din at du hadde vondt i lysken :/
Ja, hatt tidvis vondt. Kommer og går, kan det være bekkenet? Tenkte liksom at det var voksesmerter eller noe ;)

Uff, det høres så fælt ut med bekkenløsning. Og du som har vært så flink til å gjøre øvelser :( Håper du klarer å stagnere det litt! Og sååå fantastisk med bevegelser på utsiden. Herregud ♡♡ Det må være helt nydelig :D

Høres skikkelig ekkelt ut, spør du meg! Håper jordmor ringer deg opp eller at du får hjelp av noen andre. Forstår veldig godt at det er stressende med å ligge etter på jobb, men husk å ikke slite deg ut nå, da ♡ Den viktigste jobben er å ruge nå :) Masse god bedring! ♥

Huff, så ekkelt! Har du lavt blodtrykk eller noe? Håper det går bedre med deg nå :)

Og enig med Enkefalos; jobb får være jobb. Det er viktig at du tar vare på deg selv. Det er enda nesten 4 måneder igjen av svangerskapet, og den tiden skal jo være kos og glede. Så du må ikke slite deg helt ut hvis du kjenner at formen ikke er på topp ;)

Det er noe skikkelig drit med det derre bekkenet ditt altså :( Må være veldig hemmende og frustrerende å ikke fungere som normalt. Godt du har en god mann som tar vare på deg ♡ Gleder meg til å se bilder etter 3D/4D-UL. Så kult :D

Det var en skikkelig fin oversikt. Mye mulig jeg kopierer den en dag, fint å se tilbake på senere :)

Synes veldig synd på deg med det bekkenet ditt. Vet så alt for godt hvordan du har det. Men fint å se at du har godt humør likevel. Nå er det jo heldigvis ikke så lenge igjen, så jeg krysser fingrene for at du hvertfall ikke blir verre de siste månedene :)

Så langt dere er kommet i forberedelsene :eek: Dere har jo nesten alt på plass, jo! Vi har ikke gjort noe som helst. Jeg har enda ikke kjøpt et eneste lite rosa plagg engang. Jeg ser at magen min vokser, men forstår enda ikke at vi får en liten baby i hus om bare noen få måneder :p

Det må du gjøre :) det var godt å få laget en oversikt. Sortert tankene litt :)

Bekkenet er skikkelig drit. Har bestilt meg bekkenbelte som jeg skal hente på apoteket etterpå. Håper det gjør det litt lettere å gå :) det hadde vært digg :)

Å? Synes du? Jeg føler det er så ufattelig mye som gjenstår :p men de store tingene er hvertfall på plass, selvom de bare står der innpakket i esken sin :p sprøtt å tenke på at det er under 3 måneder igjen :eek: vi skal snart ut i permisjon :eek:
Ja, nå går tiden (nesten) litt for fort :p Nå kommer jo jula, så er det plutselig januar, og vips er det februar og permisjon! Og da kan jo ungen komme når som helst :eek:

Ønsker deg en superfin jul, kjære Nienna ♡♡ Håper den blir bra til tross for det fordømte bekkenet. Stor juleklem ♥

Back
Topp