Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hatt tidvis vondt. Kommer og går, kan det være bekkenet? Tenkte liksom at det var voksesmerter eller noeAlle gravide har jo bekkenløsning, men noen får plager forbundet med det. Jeg merket det med at det plutselig begynte å gjøre fryktelig vondt foran i symfysen med smerter som stråler nedover innsiden av lårene. Har ikke vondt bak, kun foran. Gjør spesielt vondt å gå og å sette seg ned - spesielt inn og ut av bilen. Er du redd du har det du også? :/ leste akkurat i dagboken din at du hadde vondt i lysken :/
Tenkte det. Skal dit til uka .Jeg aner ikke kanskje du burde høre med lege/jordmor?
Høres bra utTenkte det. Skal dit til uka .
Ja, nå går tiden (nesten) litt for fort Nå kommer jo jula, så er det plutselig januar, og vips er det februar og permisjon! Og da kan jo ungen komme når som helstDet må du gjøre det var godt å få laget en oversikt. Sortert tankene litt
Bekkenet er skikkelig drit. Har bestilt meg bekkenbelte som jeg skal hente på apoteket etterpå. Håper det gjør det litt lettere å gå det hadde vært digg
Å? Synes du? Jeg føler det er så ufattelig mye som gjenstår men de store tingene er hvertfall på plass, selvom de bare står der innpakket i esken sin sprøtt å tenke på at det er under 3 måneder igjen vi skal snart ut i permisjon
Det er helt sykt å tenke på... blir litt stresset merker jegJa, nå går tiden (nesten) litt for fort Nå kommer jo jula, så er det plutselig januar, og vips er det februar og permisjon! Og da kan jo ungen komme når som helst