♡ Vårt største ønske ♡

Er det sant ? Hvor ble tiden av ? Du ble jo nettopp gravid jo :rolleyes: Såå misunnelig på dere som kjenner liv ! Kan ikke vente til det blir min tur :D Godt å høre du har det bra og magen kommer nok skikkelig snart :)

Ja, ikke sant :D tiden bare forsvinner. Oktober har bare flydd av gårde... tror faktisk at babyen plutselig er her nå som tiden går så fort :p du kjenner nok liv snart :) babyen koser seg vel bare langt nedi bekkenet enda :)

Ja guri, er så mye som skjer også nå fremover, at vips, så sitter vi der med bebisene våre ❤️ Jeg gleder meg til det altså :) Har iallefall strekt mye siste ukene, så er ingen tvil om den vokser :)

Det føles veldig sånn nå... at tiden bare vil forsvinne. Håper jeg får tid til alt jeg har planlagt :p hehe.
Gøy at du kjenner at det vokser :) deilig å kjenne at det skjer ting :D

Hihi ja panikken tar meg innimellom, bare tanken på alt man må ha :p Vi har jo ikke kjøpt noenting enda, og jeg kjenner det stresser meg allerede :p Kjekt å kjenne at ting skjer ja ! Endelig :D

Har hørt at det kommer mye tilbud frem mot jul så det kan jo være en fin anledning til å få handlet litt :)

Så bra :) Blir nok å begynne såvidt nå fremover, iallefall de dyreste tingene såpass vi slipper å måtte ta alt på en gang :)

20+1 og halvveis :)

I dag er jeg halvveis i svangerskapet. 141 dager to go. Spennende tid der magen skal vokse mye. Kjenner masse liv, men fremdeles ingenting utenpå. Dumme morkaken som ligger foran :p har så lyst til at mannen min skal få kjenne spark han også!

Merker spesielt at den lille liker å kjøre bil eller at jeg beveger meg. Da blir hun veldig aktiv og sparker meg gjerne litt i blæren :p en helt fantastisk og utrolig rar følelse :p

Merker at jeg blir trøtt av at det blir så fort mørkt ute, men sånn er det vel for alle tenker jeg :p

Magen har ikke blitt så mye større siden sist, men tipper den popper godt ut snart. Uansett går det lett an å se at jeg er gravid, men har ikke noe spesielt stor mage til å være halvveis i svangerskapet :)

Prøver å holde meg unna sukker for tiden, men synes det er vanskelig :p er skikkelig snopesyk. Blæh.
Utrolig flink som holder deg unna sukker. Prøver jeg og , men hender det blir en sjokoladebit på jobb. Føler søtsuget har kommet, er egentlig ikke så plaget med det:)

20+1 og halvveis :)

I dag er jeg halvveis i svangerskapet. 141 dager to go. Spennende tid der magen skal vokse mye. Kjenner masse liv, men fremdeles ingenting utenpå. Dumme morkaken som ligger foran :p har så lyst til at mannen min skal få kjenne spark han også!

Merker spesielt at den lille liker å kjøre bil eller at jeg beveger meg. Da blir hun veldig aktiv og sparker meg gjerne litt i blæren :p en helt fantastisk og utrolig rar følelse :p

Merker at jeg blir trøtt av at det blir så fort mørkt ute, men sånn er det vel for alle tenker jeg :p

Magen har ikke blitt så mye større siden sist, men tipper den popper godt ut snart. Uansett går det lett an å se at jeg er gravid, men har ikke noe spesielt stor mage til å være halvveis i svangerskapet :)

Prøver å holde meg unna sukker for tiden, men synes det er vanskelig :p er skikkelig snopesyk. Blæh.
Så gøy at du kjenner mye liv når du kjører bil. Jeg har det helt på samme måte :) Åh, du kan glede deg til du kjenner liv utenpå magen. (Gjør du det kanskje nå?) Jeg tror lille tulla mi ligger akkurat perfekt plassert for å kjenne masse liv, for her danser og hopper det i magen stadig vekk. Sånn at man skikkelig ser at hun flytter på seg :happy:

Jeg sliter med å holde meg unna sukker. Ikke så mye snop og søtsaker, men har helt dilla på bakst, særlig hveteboller og sånt. Bakte boller i dag faktisk :p

Helt fantastisk å kjenne liv ♡♡ kjenner nok ikke noe utenpå enda :/ dumme morkake :p hehe. Men det må da være like før. Kan ikke forstå noe annet. Det kjennes jo ut som at hun skal bryte seg ut av magen noen ganger :p

Bakst er helt fantastisk!! Jeg skal prøve meg på veganboller faktisk :p og bruke minimalt med sukker i de :) kan sende deg oppskrift hvis de blir bra :)
Oi, ja det må du gjøre. Trenger noe litt sunnere å bake, tar jo helt av med den hvetebaksten :p Og det får jeg dessuten halsbrann av :rolleyes:

Skal si tiden flyr :D :D Så bra du ikke er kvalm lenger! Håper ikke bekkenet tuller til ting da. Det får det ikke lov til! Herlig å se at magen har vokst så mye. Babymage ♡ :D Blir spennende å se bilde etter 3D-UL :D

22+5

Det gikk kjempefint hos jordmor. Pratet med henne i 1,5 time :p haha. Fikk helt sjokk da jeg så på klokken da jeg var ferdig :p jordmor var bare helt herlig og jeg er SÅ glad for at hun skal følge meg opp ♡
Mini hadde sprek og fin hjertelyd på 135 slag i sekundet og hun har god plass til å bevege seg på. Livmoren lå i øvre skiktet, men innenfor det grønne heldigvis. Håper ikke jeg får stor baby... men det ligger til familien så er litt redd for det.

Bekkenløsning er et faktum. Har vært veldig flink til å trene og gå tur i det siste så dette var skikkelig nedtur. Har fått det foran i symfysen. Sover nesten ikke om natten. Gjør øvelsene mine, men føler ikke det hjelper. Er litt trist og lei. Vil gjerne være i fysisk aktivitet...
Hvordan merker man bekkenløsning?

Back
Topp