Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, ikke sant tiden bare forsvinner. Oktober har bare flydd av gårde... tror faktisk at babyen plutselig er her nå som tiden går så fort du kjenner nok liv snart babyen koser seg vel bare langt nedi bekkenet enda
Det føles veldig sånn nå... at tiden bare vil forsvinne. Håper jeg får tid til alt jeg har planlagt hehe.
Gøy at du kjenner at det vokser deilig å kjenne at det skjer ting
Har hørt at det kommer mye tilbud frem mot jul så det kan jo være en fin anledning til å få handlet litt
Utrolig flink som holder deg unna sukker. Prøver jeg og , men hender det blir en sjokoladebit på jobb. Føler søtsuget har kommet, er egentlig ikke så plaget med det20+1 og halvveis
I dag er jeg halvveis i svangerskapet. 141 dager to go. Spennende tid der magen skal vokse mye. Kjenner masse liv, men fremdeles ingenting utenpå. Dumme morkaken som ligger foran har så lyst til at mannen min skal få kjenne spark han også!
Merker spesielt at den lille liker å kjøre bil eller at jeg beveger meg. Da blir hun veldig aktiv og sparker meg gjerne litt i blæren en helt fantastisk og utrolig rar følelse
Merker at jeg blir trøtt av at det blir så fort mørkt ute, men sånn er det vel for alle tenker jeg
Magen har ikke blitt så mye større siden sist, men tipper den popper godt ut snart. Uansett går det lett an å se at jeg er gravid, men har ikke noe spesielt stor mage til å være halvveis i svangerskapet
Prøver å holde meg unna sukker for tiden, men synes det er vanskelig er skikkelig snopesyk. Blæh.
Så gøy at du kjenner mye liv når du kjører bil. Jeg har det helt på samme måte Åh, du kan glede deg til du kjenner liv utenpå magen. (Gjør du det kanskje nå?) Jeg tror lille tulla mi ligger akkurat perfekt plassert for å kjenne masse liv, for her danser og hopper det i magen stadig vekk. Sånn at man skikkelig ser at hun flytter på seg20+1 og halvveis
I dag er jeg halvveis i svangerskapet. 141 dager to go. Spennende tid der magen skal vokse mye. Kjenner masse liv, men fremdeles ingenting utenpå. Dumme morkaken som ligger foran har så lyst til at mannen min skal få kjenne spark han også!
Merker spesielt at den lille liker å kjøre bil eller at jeg beveger meg. Da blir hun veldig aktiv og sparker meg gjerne litt i blæren en helt fantastisk og utrolig rar følelse
Merker at jeg blir trøtt av at det blir så fort mørkt ute, men sånn er det vel for alle tenker jeg
Magen har ikke blitt så mye større siden sist, men tipper den popper godt ut snart. Uansett går det lett an å se at jeg er gravid, men har ikke noe spesielt stor mage til å være halvveis i svangerskapet
Prøver å holde meg unna sukker for tiden, men synes det er vanskelig er skikkelig snopesyk. Blæh.
Oi, ja det må du gjøre. Trenger noe litt sunnere å bake, tar jo helt av med den hvetebaksten Og det får jeg dessuten halsbrann avHelt fantastisk å kjenne liv ♡♡ kjenner nok ikke noe utenpå enda :/ dumme morkake hehe. Men det må da være like før. Kan ikke forstå noe annet. Det kjennes jo ut som at hun skal bryte seg ut av magen noen ganger
Bakst er helt fantastisk!! Jeg skal prøve meg på veganboller faktisk og bruke minimalt med sukker i de kan sende deg oppskrift hvis de blir bra
Hvordan merker man bekkenløsning?22+5
Det gikk kjempefint hos jordmor. Pratet med henne i 1,5 time haha. Fikk helt sjokk da jeg så på klokken da jeg var ferdig jordmor var bare helt herlig og jeg er SÅ glad for at hun skal følge meg opp ♡
Mini hadde sprek og fin hjertelyd på 135 slag i sekundet og hun har god plass til å bevege seg på. Livmoren lå i øvre skiktet, men innenfor det grønne heldigvis. Håper ikke jeg får stor baby... men det ligger til familien så er litt redd for det.
Bekkenløsning er et faktum. Har vært veldig flink til å trene og gå tur i det siste så dette var skikkelig nedtur. Har fått det foran i symfysen. Sover nesten ikke om natten. Gjør øvelsene mine, men føler ikke det hjelper. Er litt trist og lei. Vil gjerne være i fysisk aktivitet...
MagiskKent spark utenpå magen for første gang ♡♡♡♡