♡ Vårt største ønske ♡

Så fin mage du har fått :Heartred Du ser jo ikke klumpete og rar ut i det hele tatt, men har en kjempefin figur :)

Nipplene mine oppfører deg helt likt som dine :p Bare pass på å ikke røre for mye, det kan lett bli betennelse i dem.

Takk ♡ så god du er ♡ er nok mest jeg som føler det sånn. Har kommet ganske mye ekstra på hofte/rumpe/lår-områdene, men det kan godt være at det bare er jeg som legger merke til det :p

Takk for info!! Litt godt å høre at det ikke bare er meg :p jeg skal la dem være i fred... vil IKKE ha betennelse :eek: vet du om det er noe salve/krem vi kan bruke på de for å unngå det?
Nei, kan ikke huske hva slags kremer som ble anbefalt når jeg var gravid sist :p Brystbetennelse er noe av det verste i verden! Jeg fikk det en gang når jeg ammet guttungen. Jeg hadde masse melk, og guttungen var veldig liten, så jeg ammet han til han var mer enn 1 år gammel. Etter at jeg begynte å jobbe igjen ble deg lengre tid mellom hver "tømming". Så jeg fikk skikkelig brystspreng en dag jeg sto på jobb, og i løpet av kun noen timer utviklet det seg til betennelse. Herregud så vondt det var! Og jeg ble syk i hele kroppen, med feber og verk. Så nå kommer jeg til å gjøre alt for at jeg ikke skal få betennelse igjen :)

17+2

Ikke noe nytt her egentlig, men fikk en sms i dag som fikk meg til å glise :D
af97766d4068b7dfffb1d98a53a0fa9c
:D tenk at nå er det helg og når helgen er over så er det ultralyd :D Jeg gleder meg SÅ utrolig mye til å se skatten min igjen ♡ får tårer i øynene bare av å tenke på det. Jeg kjenner masse bevegelse nå og er så stolt av den lille skatten min at jeg ikke har ord for det ♡

I morgen skal meg og mannen på date :) først ut og spise og så på show med Are Kalvø :)
Hurra!! Jeg er også kjempespent på dine vegne :) Det er vel sjeldent man gleder seg så mye til helga er over :joyful:

17+2

:D tenk at nå er det helg og når helgen er over så er det ultralyd :D Jeg gleder meg SÅ utrolig mye til å se skatten min igjen ♡ får tårer i øynene bare av å tenke på det. Jeg kjenner masse bevegelse nå og er så stolt av den lille skatten min at jeg ikke har ord for det ♡

I morgen skal meg og mannen på date :) først ut og spise og så på show med Are Kalvø :)

Wiiii ! Gleder meg sååå på dine vegne :D Kos dere på date ❤️

17+2

Å gleder meg på dine vegne:) Spennede! Du må oppdatere her, når du vet noe om lille nurk <3

Takk snuppiser ♡♡♡ jeg gleder meg helt vilt :D merker jeg begynner å bli litt nervøs og skjelven i dag!! Bare håper alt er bra med lille skatten min ♡ jeg lover å oppdatere så snart jeg har anledning i morgen :)
Alt er nok helt supert!Så gøy det blir å vite hva det blir og få en endelig termin.

Åå, masse masse lykke til i morgen ♡♡♡ Gleder meg til å se bilder av et nydelig lite nurk! Vi var på Are og Kalvø for halvannet år siden eller så, og det var SÅ bra :D Liker den type humor veldig godt! Kos dere ♡

15+4

Snart 16 uker nå. Helt sprøtt å tenke på. På mandag er det to uker til ordinær ultralyd. Jeg håper at vi får vite kjønnet og kan bli bedre kjent med den lille. De to siste dagene har jeg kjent mindre aktivitet fra mini, så jeg tror kanskje at den lille har flyttet på seg. Kjenner bevegelser enda, men litt mindre tydelig de siste to dagene. Det er så tidlig for bevegelser nå at jeg bekymrer meg ikke.

Formen er ikke på topp... vurderer å krype til korset og be om gradert sykemelding. Jeg føler meg helt ødelagt av å jobbe 100% og er mye kvalm om dagen. Det er rett og slett skikkelig tøft å jobbe. Bare det å rydde litt hjemme eller hente posten er knalltøft. Er litt skuffet over at det er så tøft for meg å være gravid...

I helgen har jeg shoppet. En butikk i nærheten av der jeg bor har hatt kjempesalg, så jeg har shoppet bilstol+ base, stellebord, stokke tripptrapp og klær, også har jeg fått ergobaby 360 med nyfødtinnlegg i gave av min mor :)

Bilsetet vi har kjøpt er BeSafe IzI Go Modular, som har en ny base som kan brukes også til neste barnesetet (bakovervendt) - helt til barnet er ca. 4 år. Det var ganske dyrt. 2599 for setet og 2299 for basen, men kjøpte det til 25% avslag så er veldig fornøyd med kjøpet. Tror det blir veldig bra. Slik ser det ut :) (er denne fargen jeg har kjøpt)
Vis vedlegget 138154

Også har vi kjøpt stellebord. Der ville jeg ha det enklest mulig, men MED badekar. Liker stellebord som er ganske åpne slik at man får tak i ting uten å måtte åpne skapdører eller skuffer. Det ble dette stellebordet:
Vis vedlegget 138155
Enkelt og greit synes jeg :)

Nå synes jeg vi har fått kjøpt inn ganske mye! Har seng, bilstol, vogn, babynest, ergobaby bæresele, stellebord også har vi litt klær. Vi mangler madrass, dyne, sengetøy, mer klær, leker/bitetring, alt til barnerommet - og sikkert mye mye mer som jeg ikke har tenkt på :P

Det stellebordet har vi også og det er veldig greit :) Et lite tips til montering kan være en gummihammer for vi sleit noe verre med å få alle delene på plass. Men det er veldig stabilt når det først er montert :)

Oh shit... brystbetennelse har jeg hørt om. Husker tanten min hadde det og at det var grusomt. Sykt at det kan komme så fort også :eek:
Men hva tenker du å gjøre for å unngå det? :)
Jeg kommer hvertfall til å investere i ammeinnlegg i ull. Og så må jeg prøve å få ammet ofte nok, sånn at kanalene ikke går tett :p Men det kan jo være lettere sagt enn gjort hvis jeg får like mye melk denne gang som forrige gang. Må vel bare ta det litt som det kommer, tenker jeg ;)

Masse lykke til i dag! Gleder meg til bilde og oppdatering :)

17+5, ordinær ultralyd.

Alt sto bra til i dag. Jordmor var en supersøt dame og gikk gjennom alt av organer. Viste og forklarte underveis. Alt så kjempefint ut. Ingen feil eller mangler. En frisk og aktiv liten baby :) vi beholdt terminen, så termin er altså fremdeles 18. Mars. Utifra de forskjellige målene kunne termin være fra 16.-19. Mars, så da passer 18. veldig fint. Det ser også ut som at vi venter en liten jente ♡ helt fantastisk!!
2e176a0f04a2d57eccb887962ede799a
Så fantastisk! :D

Da ser det ut til at den testen du skrev om stemte da. ;)

17+5, ordinær ultralyd.

Alt sto bra til i dag. Jordmor var en supersøt dame og gikk gjennom alt av organer. Viste og forklarte underveis. Alt så kjempefint ut. Ingen feil eller mangler. En frisk og aktiv liten baby :) vi beholdt terminen, så termin er altså fremdeles 18. Mars. Utifra de forskjellige målene kunne termin være fra 16.-19. Mars, så da passer 18. veldig fint. Det ser også ut som at vi venter en liten jente ♡ helt fantastisk!!
2e176a0f04a2d57eccb887962ede799a
Så nydelig :Heartred Og gøy at magefølelsen din stemte :)

Back
Topp