15+4
Snart 16 uker nå. Helt sprøtt å tenke på. På mandag er det to uker til ordinær ultralyd. Jeg håper at vi får vite kjønnet og kan bli bedre kjent med den lille. De to siste dagene har jeg kjent mindre aktivitet fra mini, så jeg tror kanskje at den lille har flyttet på seg. Kjenner bevegelser enda, men litt mindre tydelig de siste to dagene. Det er så tidlig for bevegelser nå at jeg bekymrer meg ikke.
Formen er ikke på topp... vurderer å krype til korset og be om gradert sykemelding. Jeg føler meg helt ødelagt av å jobbe 100% og er mye kvalm om dagen. Det er rett og slett skikkelig tøft å jobbe. Bare det å rydde litt hjemme eller hente posten er knalltøft. Er litt skuffet over at det er så tøft for meg å være gravid...
I helgen har jeg shoppet. En butikk i nærheten av der jeg bor har hatt kjempesalg, så jeg har shoppet bilstol+ base, stellebord, stokke tripptrapp og klær, også har jeg fått ergobaby 360 med nyfødtinnlegg i gave av min mor
Bilsetet vi har kjøpt er BeSafe IzI Go Modular, som har en ny base som kan brukes også til neste barnesetet (bakovervendt) - helt til barnet er ca. 4 år. Det var ganske dyrt. 2599 for setet og 2299 for basen, men kjøpte det til 25% avslag så er veldig fornøyd med kjøpet. Tror det blir veldig bra. Slik ser det ut
(er denne fargen jeg har kjøpt)
Vis vedlegget 138154
Også har vi kjøpt stellebord. Der ville jeg ha det enklest mulig, men MED badekar. Liker stellebord som er ganske åpne slik at man får tak i ting uten å måtte åpne skapdører eller skuffer. Det ble dette stellebordet:
Vis vedlegget 138155
Enkelt og greit synes jeg
Nå synes jeg vi har fått kjøpt inn ganske mye! Har seng, bilstol, vogn, babynest, ergobaby bæresele, stellebord også har vi litt klær. Vi mangler madrass, dyne, sengetøy, mer klær, leker/bitetring, alt til barnerommet - og sikkert mye mye mer som jeg ikke har tenkt på