Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, det er så herlig når magen vokser. Vil gjerne se bilde14+1
Har hjemmekontor i dag. Ikke fått gjort så mye for har hatt en grusom kvalmebølge... er bedre nå så da kan jeg gå igang og jobbe litt
Har fått ganske stor mage synes jeg. Føler meg litt mer gravid en tjukk nå skal prøve å få mannen til å ta bilde av meg. Er ikke så lett å ta bilde av meg selv merker at det har kommet litt ekstra polstring på hoftene... liker ikke, men det er vel bare sånn det er.
Ellers sover jeg utrolig dårlig om natten. Blir veldig sliten av det (kanskje derfor jeg er dårlig i dag?)... håper jeg får sove bedre snart. Utenom dårlig søvn er symptomene bare strekk og menssmerter, litt treg mage og luftsmerter om morgenen, ømme brystvorter. Har også fått en låsning i halebeinet/korsryggen som gjør ganske vondt. Har fått time hos manuellterapeut i morgen for å løsne det opp litt
Gleder megSkal prøve å få tatt bilde i morgen da er jeg 15 uker hadde helt glemt hele greiene
Nei, ikke tjukk! Bare fin babymage Så koselig når kroppen forandrer seg14+6
Jeg har jo lovet dere magebilde så her kommer det tok det nå i kveld... føler meg ganske tjukk faktisk føler magen står sånn ut oppe og rundt navlen. Men gøy å se at kulen vokser
Svigermor tok meg faktisk på magen i helgen ble litt satt ut håper ikke det gjentar seg... ikke helt enda hvertfall (hvem liker vel å bli tatt på magen liksom?)
Ellers var jeg hos manuellterapeut på fredag med halebeinet mitt. Alt ser fint ut, men er veldig stiv. Så har fått øvelser for å myke opp. Merker også at bevegelse og litt styrketrening hjelper.
Da jeg satt på venterommet kjente jeg noe som skjedde i magen. Akkurat som om noe snudde på seg inni der. Tenkte først at det bare var luft, men så kjente jeg noe lignende dagen etterpå også. Nå har jeg faktisk kjent noe i magen hver dag siden det. Merker det bare innimellom og når jeg sitter helt i ro eller ligger. Det kjennes ut som små luftbobler og romstering nederst i magen. Som om noe kitler meg fra innsiden. Veldig spesiell følelse ♡♡
Ikke sant? Tipper det går noen dager til så er du helt sikker på at det er baby du kjenner Lille nurket blir jo bare sterkere og sterkere for hver dag nåIiih det er så gøy er liksom det jeg har tenkt også - at det er veldig rart hvis det er sånn type luft hver dag synes jeg så føler liksom at det er baby ♡
14+6
Jeg har jo lovet dere magebilde så her kommer det tok det nå i kveld... føler meg ganske tjukk faktisk føler magen står sånn ut oppe og rundt navlen. Men gøy å se at kulen vokser
Svigermor tok meg faktisk på magen i helgen ble litt satt ut håper ikke det gjentar seg... ikke helt enda hvertfall (hvem liker vel å bli tatt på magen liksom?)
Ellers var jeg hos manuellterapeut på fredag med halebeinet mitt. Alt ser fint ut, men er veldig stiv. Så har fått øvelser for å myke opp. Merker også at bevegelse og litt styrketrening hjelper.
Da jeg satt på venterommet kjente jeg noe som skjedde i magen. Akkurat som om noe snudde på seg inni der. Tenkte først at det bare var luft, men så kjente jeg noe lignende dagen etterpå også. Nå har jeg faktisk kjent noe i magen hver dag siden det. Merker det bare innimellom og når jeg sitter helt i ro eller ligger. Det kjennes ut som små luftbobler og romstering nederst i magen. Som om noe kitler meg fra innsiden. Veldig spesiell følelse ♡♡