12+0
Titter bare innom for å juble over 12 uker. Woohoo hurra jippi ♡♡♡
Hurra Så gøy at du er så langt allerede!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12+0
Titter bare innom for å juble over 12 uker. Woohoo hurra jippi ♡♡♡
Ja I dag er jeg 13+0 Godt forbi den magiske grensen. Utrolig deiligHurra Så gøy at du er så langt allerede!
Hihiii ja Det er helt utrolig. 13 uker! Det er så deilig Egentlig har jeg lyst til å bare gå til jordmor nå :O Men må vel til legen også for at hun skal skrive svaret på blodprøvene på helsekortet mitt... Men det føles jo nesten helt dust å gå til legen som bruker 2 minutter kontra å dra til jordmor som har tid til å snakke med meg
Haha du må gjerne bli med Vi har en ekstra seng i leiligheten hihi
Hver gang jeg er hos legen venter jeg 30-40 min på å komme inn og er ute igjen etter 2 min. Tror jordmor er lurt hun var suuupeerhyggelig hun jeg snakket med på telefonen
Ehm... det var det da. Jeg aner virkelig ikke men antar at de tar seg tid til å kjenne på magen, kanskje lytte til babyen, og gjerne snakke om kosthold/trening? Og om man har tanker rundt fødsel kanskje? Det er sånt jeg kunne tenke meg å snakke om hvertfall
Merker det godt på magen selv, skikkelig rart å plutselig skal bli "tykk" av en god grunn Begynt å trene enda? Jeg fikk vite at morkaka lå foran nå sist så kunne hende at jeg ikke kjente liv før litt senere. MEn teller ned tiden og veter i spenning.13+2
Nå kan jeg kjenne livmoren kjempegodt både når jeg ligger og når jeg står. Når jeg ligger helt flatt er det en liten kul som står opp Kjempesøtt Når jeg står blir den ganske stor...føler meg skikkelig tjukk! haha Synes liksom magen har blitt så store oppe også. Det skal den jo ikke enda. Mulig jeg bare er oppblåst eller at ting blir presset oppover.
Lurer på når jeg begynner å kjenne liv. Det er vel lenge til enda. Er ganske misunnelig på alle de som sier at de kjenner liv, og gjerne har gjort det siden uke 12. Jeg kjenner absolutt ingenting, men det er vel ganske normalt å ikke gjøre det på denne tiden heller
Synes det går fint å jobbe 50% nå. Deilig å være tilbake igjen på jobb med flotte kolleger, men dagene går veldig fort så tenker det blir bra å jobbe 100% fra neste uke. Da får jeg kanskje til og med gjort noe
Så enig her. Hun jordmoren jeg fikk er så koselig. EN eldre dame. Tok seg god tid og snakket om alt og ingenting. Hun hørte og så deg virkelig. Ikke sånn samlebånd slik det ofte er hos legen.Går unna her jo, godt å se at alt står bra til
Jordmor er noe helt annet enn å gå til legen, jobben hennes er jo graviditet.
Der får man svar på alt og ingen spørsmål er for dumme, det er helt greit å både le og gråte
og begge deler på en gang osv...
i tillegg måler hun sf målet ditt, lytter etter hjertelyden, blodtrykk, kjenner på magen
osv.. Er lenge siden jeg gikk så langt at jeg var hos jordmor, men jeg gledet meg
hver gang husker jeg, veldig koselig