♡ Vårt største ønske ♡

Nommin så søt kul og morsom måte å fortelle om graviditeten på da <3
Lenge siden jeg har vært innom boka di nå, er dårlig på å følge med på dagbøker flyttet
i terminklubbene.
Veldig glad for at alt ser fint ut med deg og magespiren din, tida flyr fort når
man følger med på sidelinja gitt :P

Såå fint liten babybump <3

11+6

Bare én dag igjen til 12+0 :) gleder meg! Nå begynner det å bli så ekte! Har fått litt mage nederst. Hele magen er oppblåst enda, men ser tydelig at det har kommet en liten kul nederst. Kanskje ikke så lenge til det blir vanskelig å skjule nå?
2e6fd1e77594a7e3d3de78c8b3505367
Helt tydelig en babybump det der ja :D Det er så gøy når det endelig begynner å vises :)

11+6

Bare én dag igjen til 12+0 :) gleder meg! Nå begynner det å bli så ekte! Har fått litt mage nederst. Hele magen er oppblåst enda, men ser tydelig at det har kommet en liten kul nederst. Kanskje ikke så lenge til det blir vanskelig å skjule nå?
2e6fd1e77594a7e3d3de78c8b3505367

Se der ja :D For en søt liten bebimage ❤️

Huuuurraaaa, den magiske grensa :D :D :D

12+2

Fortalte det til brødrene mine i går :) de ble kjempeglade :) veldig koselig. I dag er det mormor og morfar som skal få vite det :) gleder meg.

Ellers har jeg fått et nytt symptom.... uren hud. Skikkelig stygg og ekkel hud. Har aldri hatt problemer med huden i mitt liv, og nå ser jeg ut som en padde i pannen :eek: ser ut som utslett... Det er ikke kviser. Men utrolig ekkelt :(
Ellers strekker det mye. Er veldig støl i magen. Kvalm litt sånn av og på og mye sliten, men har likevel mer energi enn på mange uker :)
Så artig:) Blir spennede å høre hvordan de eldre tar det. Så deilig at man endelig kan begynne å si åpent at man venter:)
Strekker endel her og samt stikker. Jeg sliter mye med vonde bryster jeg, til og emd fått strekkmerker der alt..ugg

Signerer på mange av dine symptomer, mer opplagt en før, men fremdeles lsiten. Samt jeg sliter med å sove når jeg har vært på do på natta,..

God helg:)

Back
Topp