♡ Skravletråd JUNI ♡

Ikke flytt til nord Norge da [emoji54]

Mannen begynte også å være såpass sta, men når det går utover jobben så er det på tide å innse at det er bedre å følge mekka [emoji4]
Ja, bra at han ser at det er bedre selv. Man skal jo fungere også. Blir fint å følge lokal tid på vinteren da :)

Huff, smører du godt med krem da?
Smører og Smører, spesielt når jeg sitter her på kvelden/når det klør.
Med håndkrem da. Er tørr på nevene også så [emoji85]

"mamma" hører jeg..
"hæ?" sier jeg..
Ingen svar..
Innser tilslutt at det er KATTEN som "roper" på meg :S

Ja, bra at han ser at det er bedre selv. Man skal jo fungere også. Blir fint å følge lokal tid på vinteren da :)
Hehe ja om man vil det, kommer til å følge mekka da også, og skal da ikke ha småbarn etter planen så antar det blir bedre enn nå [emoji6]

To fluer i en smekk er greit [emoji6]
Ja ;) Vant jo masse kremer for litt over et år siden og. Så.. Kjekt å kunne BRUKE dem skikkelig og [emoji23]
Sitter med tuben og Smører flere ganger i timen [emoji28][emoji28]

[emoji23][emoji23][emoji23] noe spesielt den ville da
Han maser. Sjukt sutrete masing. Aldri hørt en katt som lager så mye lyd [emoji23]
Han begynner vel egentlig kjede seg inne, tror jeg. Men, nettopp flyttet, så han får bare bite det i seg [emoji28]

Hei på dere damer [emoji16]

Da var det juni, og som frøkna sa i morges da jeg kom ut fra badet:
-"mamma, vet du hvilken dag det er i dag?"
-"neeii, hvilken dag er det?"
-"i dag er det 1.juni, og nå er det bare 4 dager til jeg har bursdag. I morgen er det 3"

Så det er jenta si som har full kontroll [emoji23]

Håper alle har det bra [emoji4]
Herlig. Full kontroll og nedtelling ja

Minna meg forresten om minste i hus på 6.5 år. Hu begynner virkelig å bli litt utspekulert [emoji23]

I går feks. Når hu la seg, sov allerede pappaen i hus. Han står opp 0500. Så han legger seg tidlig i ukedagene. Og hu svarte meg etter jeg fulgte hun opp i senga
"Om ikke du sitter med meg mamma, til jeg sovner, skal jeg hyle så høyt at pappa våkner"

Jeg ble selvsagt sittende lettere irritert [emoji23]

I dag hadde de laga kroner på sfo. Med navn og glitter på. Når jeg henta hu, sier ene ansatte der at alle hadde laga slik, men det var bare minste som virkelig hadde bursdag i dag da. Så da var det ekstra stas.
Da måtte jo jeg si at da er de blitt lurt. For den er ikke før i november [emoji23]
Hu som hadde høsta bursdagssanger og masse klemmer og først i lek og slikt.

Joda. Lover godt i fremtiden? [emoji23][emoji23][emoji23]
Bhg med lite kontoll? Jeg har aldri vært inne på en bhg avdeling som ikke har bursdagskalender på veggen tror jeg.

Selv om bhg eldste gikk i først glemte å feire ham den første gangen da....

Hihi, hun har hatt nedtelling siden det var 10 dager igjen [emoji23][emoji13]

Hun blir vel påvirket av sin storebror, som har stålkontroll på nedtelling [emoji23][emoji13]
Søsken påvirker gjerne slik ja

Jeg ser mi mellomste har fått bedre kontroll etter at vi hang en kalender med store tall i spisestua (Donald, så de synes den er fin :-)) og eldste har jo kontroll.

Vi lå også å koste med minsta før sengetid. Da ligger hu i armkroken og vi prater om dagen og alt det som har skjedd og hva vi ser frem til. Favoritt på kvelden. Normalt er eldste også med. Men hu var på svømming til sent.
Er en fin avslutning på dagen det :-)

Back
Topp