>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Sove godt daGod natt. På vei swlv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sove godt daGod natt. På vei swlv
Så det flere steder på forrige tur til Charlottenberg, men kjøpte kun en til snuppa, gidder ikke kjøpe det engangs når jeg vet kvikk lunsj er så mye bedre [emoji6]Tjæ. Gjorde nytten sånn sett. Kostet nemlig bare 5kr pr stk, så..
Men kvikk lunsj ER mye bedre!
Nei, ikke helt. Men jeg måtte ta medisiner og prøve å drikke litt vann. Holder seg i magen enn så lenge, så la meg i senga.Gikk alle å la seg? [emoji23][emoji85]
Ja det er helt utrolig!Så veldig. At de kommer på det [emoji23][emoji23]
Er ihvertfall det som blir riktig for oss [emoji4]Ja, det er nok et godt valg
Absolutt...Nav er alltid en del ork med når det gjelder papirer [emoji87]
Fikk med meg du ble dårlig ja Håper det holder seg nå. Prøve sove nå da gjerne? [emoji8]Nei, ikke helt. Men jeg måtte ta medisiner og prøve å drikke litt vann. Holder seg i magen enn så lenge, så la meg i senga.
Kjøpte 8 stk på jula [emoji28]Så det flere steder på forrige tur til Charlottenberg, men kjøpte kun en til snuppa, gidder ikke kjøpe det engangs når jeg vet kvikk lunsj er så mye bedre [emoji6]
Jupp, måtte lete igjennom hele leiligheten for å finne den igjen da men alt for å spare penger [emoji23]Veldig greit da Penger spart
Får oss mye latter da [emoji23]Ja det er helt utrolig!
God natt snuppa [emoji173]️Tror jeg køyer. Natta alle sammen
Når man vet man har, så ja ! Da skal det finnes [emoji1][emoji1]Jupp, måtte lete igjennom hele leiligheten for å finne den igjen da men alt for å spare penger [emoji23]
Lykke til. Håper det ordner seg ! [emoji258]Absolutt...
Ja hun har jo han [emoji4]Hihi, hun har hatt nedtelling siden det var 10 dager igjen [emoji23][emoji13]
Hun blir vel påvirket av sin storebror, som har stålkontroll på nedtelling [emoji23][emoji13]
Du ser hvor flink jeg er? [emoji23] 800 innlrgg. Så er det stopp [emoji56] Natta til deg også når du kommer så langt [emoji8][emoji8]God natt snuppa [emoji173]️
Litt usikker på den "bedre enn ingenting " [emoji13][emoji23]Kjøpte 8 stk på jula [emoji28]
Blir litt tørt, men. Bedre enn ingenting.
Ja det vil jeg trodde og latter er viktig [emoji6]Får oss mye latter da [emoji23]
Sov godt Godt med søvn. Hjelper på detGod natt damer [emoji4]
Tidlig til meg å være men [emoji23]
Vært så trøtt og sliten denne uka, sovet for lite... Så da får jeg være flink nå i kveld [emoji6]
Jupp og bak en kommode lå den [emoji6]Når man vet man har, så ja ! Da skal det finnes [emoji1][emoji1]