♡ Skravletråd JUNI ♡

Det er forståelig. Er drygent hardt å faste lokal tid så langt nord... i alle fall hvis man skal fungere på jobb og i hverdagen hele måneden også! :)
Ja er det. Å følge Mekka blir perfekt balanse mellom det å faste og det å spise, da kan man få til 3 måltider ihvertfall [emoji4]

Hihi. Meldte meg inn på den kundeklubb til hm i dag jeg. Fikk 20% da på hele kjøpet. Hjelper på det :D
Her hadde dem ikke det og bil slippe styret med å bestille til Norge osv, samt undersøke prisforskjeller. Så heldigvis hadde mannen en 15% med fri frakt [emoji4]

Tapatalk er kjempegrei. Men fikk lettere panikk når forumet tulla tidligere. Men så så jeg snappen fra bv at de hadde litt tekniske problemer. Så da tenkte jeg det var ikke appen [emoji23]
Jeg hadde kun problemer i noen få min [emoji6]

Har du nav kontor i nærheten? Da tror jeg faktisk jeg hadde gått der og bedt om hjelp, bedt de ringe deg når de hadde ledig tid. Tlfkøen til nav er grusom. Satt i 30 min og når de endelig skulle sette meg over til mitt lokale kontor, brøyt samtalen! Sikker på de la på og bare skyldte på det... [emoji23][emoji85]

Uff ja. Er så mye å tenke på. Blir fryktelif vanskelig da :( Lykke til!

Joda.. Men må kjøre i 40 min først, og det orker jeg ikke om jeg ikke må.. (pluss at de har stengt tirsdag og torsdag, så må passe på å komme en dag de har åpent).

Har gjerne pleid å sende dem melding på mine sider istedenfor. Men må jo vente ei uke på svar!!

Hei på dere damer [emoji16]

Da var det juni, og som frøkna sa i morges da jeg kom ut fra badet:
-"mamma, vet du hvilken dag det er i dag?"
-"neeii, hvilken dag er det?"
-"i dag er det 1.juni, og nå er det bare 4 dager til jeg har bursdag. I morgen er det 3"

Så det er jenta si som har full kontroll [emoji23]

Håper alle har det bra [emoji4]
Åååå så søt da

Forståelig :)

Var nesten som en knapp. Alle forsvant på likt. Nesten så man vurderte legge seg fordi man kjeda seg. Men dessverre litt lat også. Å satt bare her videre [emoji23] Blir 3 tiden i dag også på deg eller? Snart prøve senga tenker jeg. Jobb i morgen så
Kan hende det ja [emoji54] men men det går da det også.

Huff ja, skal time det bedre neste gang, men du burde da h lagt deg tidligere [emoji13]

Joda.. Men må kjøre i 40 min først, og det orker jeg ikke om jeg ikke må.. (pluss at de har stengt tirsdag og torsdag, så må passe på å komme en dag de har åpent).

Har gjerne pleid å sende dem melding på mine sider istedenfor. Men må jo vente ei uke på svar!!
Ting tar tid ja. Nei. Tlf er gjerne bedre da ja :)

Kan hende det ja [emoji54] men men det går da det også.

Huff ja, skal time det bedre neste gang, men du burde da h lagt deg tidligere [emoji13]
Haha du trenger ikke time det bedre. Jeg har da tv også [emoji39] Funker fint den. Ja jeg vet [emoji85] Men er ikke så lett gitt. Skal prøve nå da :)

Ting tar tid ja. Nei. Tlf er gjerne bedre da ja :)
Får tro det.. Er litt ork å drive med så mye papirer - spesielt når man ikke har peeeeiling på hva man driver med [emoji28]

Back
Topp