♡ Skravletråd JUNI ♡

Veldig [emoji56]

Pleide fylle ut slik jeg. Med signatur nederst og dato selvsagt. Om du skal ha ferie er det annerledes der da.
Sykemldsdato står jo på. Så de har aldri kommentert det. ;)
0f09d841d506823a701998926bd299dc.jpg
Hm. Vet ikke helt, ettersom det er videreføring av forrige sykemelding. Vært borte fra jobb siden januar. Og pr i dag er jeg vel teknisk sett arbeidsledig og, så.. Mye rart å skulle sette seg inn i. ><

Hm. Vet ikke helt, ettersom det er videreføring av forrige sykemelding. Vært borte fra jobb siden januar. Og pr i dag er jeg vel teknisk sett arbeidsledig og, så.. Mye rart å skulle sette seg inn i. ><
Ah. Gjerne lettere å spørre nav om hjelp til å fylle ut da? Ble brått usikker jeg også da.

Jeg gikk rett fra sykemld til aap ser du. Me ble ikke arbeidsledig før aap var på plass.

Det er sant! :) Ser at du faster, hvilken tid spiser dere der du bor? :)
Vel jeg følger mekka så blir ca kl 18, mannen har fulgt lokal tid men begynner å slite mer konsentrasjonen etter å faste 20 timer [emoji54] han har nemlig begynt å spise litt over 22, så han tenker å begynne å følge mekka han også

Ja [emoji56] For de vet å ta seg betalt der også. Men følte vi fortjente det altså.

Hadde bilen på service for 3 uker siden og betalte 12 000 kr da gitt. Og det var etter det den tingen tulla plutselig. Selv om det var visst tilfeldig sa han [emoji14]
Syns absolutt du uansett skulle fått arbeidet gratis ja, de fleste mekanikere vet å tjene nok [emoji23]

Vel jeg følger mekka så blir ca kl 18, mannen har fulgt lokal tid men begynner å slite mer konsentrasjonen etter å faste 20 timer [emoji54] han har nemlig begynt å spise litt over 22, så han tenker å begynne å følge mekka han også
Det er forståelig. Er drygent hardt å faste lokal tid så langt nord... i alle fall hvis man skal fungere på jobb og i hverdagen hele måneden også! :)

Syns absolutt du uansett skulle fått arbeidet gratis ja, de fleste mekanikere vet å tjene nok [emoji23]
Ja. Merkeverkstedene tar jo hele kaka. Men får jo det vi skal ha hvertfall. :) Memmen. Ut igjen [emoji23]

Ah. Gjerne lettere å spørre nav om hjelp til å fylle ut da? Ble brått usikker jeg også da.

Jeg gikk rett fra sykemld til aap ser du. Me ble ikke arbeidsledig før aap var på plass.
Ja, jeg vet ikke. Burde kanskje ringe dem i morgen. Det bare tar så lang tiiid å komme gjennom..
Vet ikke om jeg kun skal sende dem del D eller om jeg må skrive søknad (pga midlertidig arbeidsledighet).

Her er det blitt utvidelse og utvidelse av sykemeldingen. Også.. Hadde det vært såå mye lettere for meg om..
Altså. Vikariatet mitt gikk ut i går (31.05). De lyste ut stillingen "min" i starten av mai, som fast (må da faktisk lyses ut. Fylkeskommune, regler på ansettelse osv). Jeg hadde REGNET MED å få et ja/nei til nå - men.. Viser seg at de ikke er begynt med intervju osv enda..
Så.. Om jeg får nei - så er det jo greit nok sånn sett. Permisjon snart, jeg må bare finne ut hvordan jeg skriver søknaden om sykepenger eller.. Ja. Hva enn jeg skal gjøre.
Får jeg ja, derimot, kommer det sikkert til å bli masse rot mtp sykemeldingen og sånt. Pluss at, jeg vet ikke om jeg da kanskje ikke har opparbeidet meg retten til sykemelding, pga det da i teorien er et nytt arbeidsforhold??

Altså. Haha. Jeg forventer ikke at du skal svare meg, tross spørsmålstegnene mine, jeg bare.. Spekulerer høyt for meg selv..
Poenget var egentlig bare at jeg synes jeg er i en litt frustrerende situasjon.

Bruker vanish og gallesåpe og det tar ikke siste rest[emoji85] Zalo har jeg ikke prøvd faktisk. Trnkte jeg skulle se om sitronsåpe kanskje funka.
Zalo rett på flekken før vask hjelper i 99% av tilfellene her ihvertfall, fått vekk blåbær flekker også, men kan ikke hvert vasket først da

H&m [emoji4]
Fant ikke noe jeg likte i butikkene som er her (lindex og kappahl) og mannen gikk rabattkode så passet bra og lillegutt blir så søt!
Hihi. Meldte meg inn på den kundeklubb til hm i dag jeg. Fikk 20% da på hele kjøpet. Hjelper på det :D

Samme her, prøvde meg på bv forum for å vise min lillesøster noe men ga opp!
Tapatalk er kjempegrei. Men fikk lettere panikk når forumet tulla tidligere. Men så så jeg snappen fra bv at de hadde litt tekniske problemer. Så da tenkte jeg det var ikke appen [emoji23]

God kveld! I dag er jeg skikkelig sliten.. Burde nok sovet mer..
Sitter nå og koser meg med tredje piratfilmen og litt KEX (.. som har bittelitt for lite sjokolade ift kjeks...) [emoji14]
Skal sove lenge i morgen, og satse på at jeg får inn litt energi og sånt til å vaske litt ut av huset [emoji4]
Kex er virkelig ikke god, må kjøpe kvikk lunsj neste gang [emoji6]

Godt å slappe av også

Ble opptatt med å be [emoji54]
Forståelig :)

Var nesten som en knapp. Alle forsvant på likt. Nesten så man vurderte legge seg fordi man kjeda seg. Men dessverre litt lat også. Å satt bare her videre [emoji23] Blir 3 tiden i dag også på deg eller? Snart prøve senga tenker jeg. Jobb i morgen så

Kex er virkelig ikke god, må kjøpe kvikk lunsj neste gang [emoji6]

Godt å slappe av også
Tjæ. Gjorde nytten sånn sett. Kostet nemlig bare 5kr pr stk, så..
Men kvikk lunsj ER mye bedre!

Hei på dere damer [emoji16]

Da var det juni, og som frøkna sa i morges da jeg kom ut fra badet:
-"mamma, vet du hvilken dag det er i dag?"
-"neeii, hvilken dag er det?"
-"i dag er det 1.juni, og nå er det bare 4 dager til jeg har bursdag. I morgen er det 3"

Så det er jenta si som har full kontroll [emoji23]

Håper alle har det bra [emoji4]
Å stå flink hun er! Så god kontroll hadde ikke A

Ja, jeg vet ikke. Burde kanskje ringe dem i morgen. Det bare tar så lang tiiid å komme gjennom..
Vet ikke om jeg kun skal sende dem del D eller om jeg må skrive søknad (pga midlertidig arbeidsledighet).

Her er det blitt utvidelse og utvidelse av sykemeldingen. Også.. Hadde det vært såå mye lettere for meg om..
Altså. Vikariatet mitt gikk ut i går (31.05). De lyste ut stillingen "min" i starten av mai, som fast (må da faktisk lyses ut. Fylkeskommune, regler på ansettelse osv). Jeg hadde REGNET MED å få et ja/nei til nå - men.. Viser seg at de ikke er begynt med intervju osv enda..
Så.. Om jeg får nei - så er det jo greit nok sånn sett. Permisjon snart, jeg må bare finne ut hvordan jeg skriver søknaden om sykepenger eller.. Ja. Hva enn jeg skal gjøre.
Får jeg ja, derimot, kommer det sikkert til å bli masse rot mtp sykemeldingen og sånt. Pluss at, jeg vet ikke om jeg da kanskje ikke har opparbeidet meg retten til sykemelding, pga det da i teorien er et nytt arbeidsforhold??

Altså. Haha. Jeg forventer ikke at du skal svare meg, tross spørsmålstegnene mine, jeg bare.. Spekulerer høyt for meg selv..
Poenget var egentlig bare at jeg synes jeg er i en litt frustrerende situasjon.
Har du nav kontor i nærheten? Da tror jeg faktisk jeg hadde gått der og bedt om hjelp, bedt de ringe deg når de hadde ledig tid. Tlfkøen til nav er grusom. Satt i 30 min og når de endelig skulle sette meg over til mitt lokale kontor, brøyt samtalen! Sikker på de la på og bare skyldte på det... [emoji23][emoji85]

Uff ja. Er så mye å tenke på. Blir fryktelif vanskelig da :( Lykke til!

Minna meg forresten om minste i hus på 6.5 år. Hu begynner virkelig å bli litt utspekulert [emoji23]

I går feks. Når hu la seg, sov allerede pappaen i hus. Han står opp 0500. Så han legger seg tidlig i ukedagene. Og hu svarte meg etter jeg fulgte hun opp i senga
"Om ikke du sitter med meg mamma, til jeg sovner, skal jeg hyle så høyt at pappa våkner"

Jeg ble selvsagt sittende lettere irritert [emoji23]

I dag hadde de laga kroner på sfo. Med navn og glitter på. Når jeg henta hu, sier ene ansatte der at alle hadde laga slik, men det var bare minste som virkelig hadde bursdag i dag da. Så da var det ekstra stas.
Da måtte jo jeg si at da er de blitt lurt. For den er ikke før i november [emoji23]
Hu som hadde høsta bursdagssanger og masse klemmer og først i lek og slikt.

Joda. Lover godt i fremtiden? [emoji23][emoji23][emoji23]
Haha [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Snakk om å være utspekulert ja

Back
Topp