Ja, jeg vet ikke. Burde kanskje ringe dem i morgen. Det bare tar så lang tiiid å komme gjennom..
Vet ikke om jeg kun skal sende dem del D eller om jeg må skrive søknad (pga midlertidig arbeidsledighet).
Her er det blitt utvidelse og utvidelse av sykemeldingen. Også.. Hadde det vært såå mye lettere for meg om..
Altså. Vikariatet mitt gikk ut i går (31.05). De lyste ut stillingen "min" i starten av mai, som fast (må da faktisk lyses ut. Fylkeskommune, regler på ansettelse osv). Jeg hadde REGNET MED å få et ja/nei til nå - men.. Viser seg at de ikke er begynt med intervju osv enda..
Så.. Om jeg får nei - så er det jo greit nok sånn sett. Permisjon snart, jeg må bare finne ut hvordan jeg skriver søknaden om sykepenger eller.. Ja. Hva enn jeg skal gjøre.
Får jeg ja, derimot, kommer det sikkert til å bli masse rot mtp sykemeldingen og sånt. Pluss at, jeg vet ikke om jeg da kanskje ikke har opparbeidet meg retten til sykemelding, pga det da i teorien er et nytt arbeidsforhold??
Altså. Haha. Jeg forventer ikke at du skal svare meg, tross spørsmålstegnene mine, jeg bare.. Spekulerer høyt for meg selv..
Poenget var egentlig bare at jeg synes jeg er i en litt frustrerende situasjon.