♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja fytti. Skamdyrt. Men får nok gå i den frem til 3.klasse. Da er hu stor nok til å gå alene hjem også. Får se om ett års tid. Storesøstra slutta når hu var 8 år. Men kan jo være minste ikke er helt klar enda da altså.
Min begynner i fjerde nå og vil ikke slutte. Jeg har redusert plassen hans til ti timer i uka, minste de har.

Fra august har vi to på sfo og en i bhg...

Min begynner i fjerde nå og vil ikke slutte. Jeg har redusert plassen hans til ti timer i uka, minste de har.

Fra august har vi to på sfo og en i bhg...
Får litt rabatt med to på sfo hvertfall vel?

Uff vil ikke tenke på prisen på det totalt en gang [emoji85]

Får litt rabatt med to på sfo hvertfall vel?

Uff vil ikke tenke på prisen på det totalt en gang [emoji85]
Ja. Søskenmoderasjon får vi på sfo. Hjelper jo bittelitt men vil helst ikke tenke på det ja.

God kveld! I dag er jeg skikkelig sliten.. Burde nok sovet mer..
Sitter nå og koser meg med tredje piratfilmen og litt KEX (.. som har bittelitt for lite sjokolade ift kjeks...) [emoji14]
Skal sove lenge i morgen, og satse på at jeg får inn litt energi og sånt til å vaske litt ut av huset [emoji4]

Sitter nå og koser meg med tredje piratfilmen og litt KEX (.. som har bittelitt for lite sjokolade ift kjeks...) [emoji14]
Skal sove lenge i morgen, og satse på at jeg får inn litt energi og sånt til å vaske litt ut av huset [emoji4]
MAX du også glor på altså? Får håpe du får sove frempå i morgen da. Hjelper godt med søvn som regel :)

God kveld. Håper en god nattsøvn gjør underverket[emoji2] men nå må du ikke slite deg ut fullstendig da[emoji4]

Back
Topp