♡ Skravletråd JUNI ♡

Jeg er også i systemet. Jeg kvier meg litt for å ta kontakt igjen, men vet jo det er til det beste evnt. Ventetiden er jo også litt lang da [emoji87] Men jeg får vente å se litt nå. Hva hu tenker om to uker :)

Vi får passe godt på oss. Men var godt å gå til dps også. Få alt ut :)
Det gjør det lettere ved senere anledninger [emoji173] Det går gjerne raskere også. Ikke kvie deg, det kan være godt for deg tror jeg. Heller enn at man blir skikkelig nedbrutt i først i allefall, Da er det tyngre. Klem til deg Spyro

Åh, det hørtes komplisert ut! Men han har fått opphold i Sverige nå? Kan jeg spørre hvordan dere gjorde det i forhold til å lære opp barn i både arabisk og norsk/svensk? Snakket han alltid til barnet på arabisk for eksempel? :)

Det er ikke et lett språk å lære i alle fall. Jeg har lært alfabetet nå da, så blir å jobbe med lesinga (pluss lære ord) i sommer :)

Ja fått oppholdet og han er flink til å jobbe samt hadde en god utdannelse i Egypt så idag var første dag som apoteksjef så snakker utrolig bra svensk.

Han snakker alltid arabisk, jeg snakker alltid norsk og bhg har jobben med svensk, snuppa snakker svensk og arabisk. Hender jeg tuller og begynner å snakke noe arabisk jeg også men får beskjed da om å snakke norsk [emoji23]

Det gjør det lettere ved senere anledninger [emoji173] Det går gjerne raskere også. Ikke kvie deg, det kan være godt for deg tror jeg. Heller enn at man blir skikkelig nedbrutt i først i allefall, Da er det tyngre. Klem til deg Spyro
Uff ja. Har vært på bunnen. Såpass på bunnen at jeg hadde store planer om å bare ligge der for mange år siden. Men fikk super god hjelp av dps da og vært der utenom også. Hu er fantastisk.

Jeg kjenner godt nå om jeg havner tilbake i gamle tralter. Men det er jeg ganske sikker på jeg ikke gjør av den sjangeren hvertfall. Og får jo ut mye her med dere :D Det er jo stor bonus :)

Skal snart shoppe på nett med mannens kort, lillegutt trenger sommerklær [emoji7]

Åååh, det skulle jeg gjort også, men til snuppa[emoji2] Ho elsker sandkassa, så alle lyse klær blir ødelagt[emoji85]

Du kan være på sånn 26 til 50 eller noe [emoji23][emoji23][emoji23]
Måtte kikke. Og nei. Der blir jeg ikke. Jeg trenger ikke bednest [emoji23][emoji23] Mine er veeeel store må jeg innrømme for det [emoji14] Men vi alle vet jeg prater såpass at jeg er nok ikke nederst... [emoji85]

Ja fått oppholdet og han er flink til å jobbe samt hadde en god utdannelse i Egypt så idag var første dag som apoteksjef så snakker utrolig bra svensk.

Han snakker alltid arabisk, jeg snakker alltid norsk og bhg har jobben med svensk, snuppa snakker svensk og arabisk. Hender jeg tuller og begynner å snakke noe arabisk jeg også men får beskjed da om å snakke norsk [emoji23]
Så bra at det ordnet seg! :)

Hahah, så herlig! :) Språkflink lita jente da! :)

Åååh, det skulle jeg gjort også, men til snuppa[emoji2] Ho elsker sandkassa, så alle lyse klær blir ødelagt[emoji85]
[emoji85] vi bruker masse zalo på tøffe flekker og ellers vanish, største problemet her er hull [emoji54]

Uff ja. Har vært på bunnen. Såpass på bunnen at jeg hadde store planer om å bare ligge der for mange år siden. Men fikk super god hjelp av dps da og vært der utenom også. Hu er fantastisk.

Jeg kjenner godt nå om jeg havner tilbake i gamle tralter. Men det er jeg ganske sikker på jeg ikke gjør av den sjangeren hvertfall. Og får jo ut mye her med dere :D Det er jo stor bonus :)
Leste det i prematur forumet tror jeg [emoji173] Det jeg mente var at det kan være greit å ta knuta før den bygger seg opp. Men det må du jo kjenne på selv. Jeg lå selv på lukket avdeling for 4 år siden, så terskelen min er blitt ganske lav. Det er godt å få hjelpen når man trenger den :)

Du får spørre han [emoji6]
Haha [emoji23] Allerede handla inn alt av sommerutstyr til begge barn nå da. Han får ta bilregningene han.

Var jo ute på bilplassen i dag. Og viste seg det var en mekanisk feil. De måtte bestille delen og den alene kosta 1700 kr :o
Så jeg smilte så pent jeg kunne til denne kjekkasen av en mekaniker og jommen skulle han ta jobben gratis. Bare betalt for kun delen :D Hurra :D

*føltesegpenidag* [emoji56][emoji23]

Urk. Mine er sånn sett gjemt da. Tørkestativet er ikke tørt enda da. Ellers kunne jeg faktisk begynt på den nå da. Men vanskelig å få fingrene bort fra skjermen [emoji23]

Har heldigvis vaskerom, så det er jo på en måte gjemt[emoji23][emoji85]

Måtte kikke. Og nei. Der blir jeg ikke. Jeg trenger ikke bednest [emoji23][emoji23] Mine er veeeel store må jeg innrømme for det [emoji14] Men vi alle vet jeg prater såpass at jeg er nok ikke nederst... [emoji85]
Nei det er du nok ikke [emoji14] Hehe. Fint med bednest da? Kan du krølle deg sammen og sove og greier.

Back
Topp