>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji8][emoji8][emoji7] Gode dere erSå søt du er [emoji173]️ er her ihvertfall for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji8][emoji8][emoji7] Gode dere erSå søt du er [emoji173]️ er her ihvertfall for deg
Nei, Det er en finurlig ting med livet [emoji14] Det styrer seg selv litt.Ja, det er koselig å planlegge, men vi har lært mange ganger at livet ikke alltid går etter planene![]()
Ja gjør detOkioki [emoji23] Håper på tightsen jeg da eller strikkepakker![]()
Naah. Pingle [emoji23]
AbsoluttSniker meg inn og håper på innpass.![]()
Urk. Mine er sånn sett gjemt da. Tørkestativet er ikke tørt enda da. Ellers kunne jeg faktisk begynt på den nå da. Men vanskelig å få fingrene bort fra skjermen [emoji23]Jeg har inni og oppå benken[emoji21][emoji23]
Du og Spyro [emoji173] Vi er her[emoji8][emoji8][emoji7] Gode dere er![]()
Ja er noe rart med huet mitt [emoji14]
Kan ikke like alt [emoji14] Skulle vært naboen din jeg.I know[emoji85][emoji85] Hater å brette håndklær og sengetøy[emoji21]
Men fint å bruke det for alt det er verdt [emoji23]Ikke greit hva alt det påvirker[emoji12]
Jeg er også i systemet. Jeg kvier meg litt for å ta kontakt igjen, men vet jo det er til det beste evnt. Ventetiden er jo også litt lang da [emoji87] Men jeg får vente å se litt nå. Hva hu tenker om to ukerSynes du gjør rett i det! Man mister faktisk endel av livet av å gå sånn. Og fornuftig med dps og. Vært inne på tanken selv, for jeg begynner blir way off sliten. Er i systemet, så vet jeg før respons. Du er fornuftig [emoji173]
Hjelper ikke hvis man sliter med å sovne. StakarsDu trenger søvn.
Ja skikkelig forferdelig [emoji23]Det hørtes fælt ut [emoji23] Kos deg ! [emoji7]
Her er det hjerterom for alleSniker meg inn og håper på innpass.![]()
[emoji23][emoji23][emoji23] Du må være fra 1 til 25 plass på lista vel for å ha en sjanse? Var det så?Ja gjør det![]()
I like måte [emoji8][emoji8]Du og Spyro [emoji173] Vi er her
Jupp [emoji16]Heldiggris [emoji23]
Hmmm. Hvorfor gir ikke mannen meg sitt kort av og til ? [emoji87][emoji87][emoji23] Vil også !Ja skikkelig forferdelig [emoji23]
Skal kose meg ja [emoji4]
Får satse på det ihvertfallDet går nok bra Shadow [emoji173]
Ja egentligfin dag på jobb. Og foreldremøte i bhg. Og kom hjem til shina kjøkken. Alltid deilig det
![]()