Ja egentlig fin dag på jobb. Og foreldremøte i bhg. Og kom hjem til shina kjøkken. Alltid deilig detGod kveld
Hatt en fin dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja egentlig fin dag på jobb. Og foreldremøte i bhg. Og kom hjem til shina kjøkken. Alltid deilig detGod kveld
Hatt en fin dag?
Men tenk på det etter ramadan [emoji173]Nei nei skal ned i vekt [emoji13] men må slutte å spise så mye [emoji54]
Veldig slitsomt da Får håpe det bedrer seg med tidenNei det vet jeg alt om
Tror nok vi kommer nærme 700 også jeg [emoji14]Minst 600 vel [emoji6]
Jeg ønsker egentlig fler Eller 1 til da. Men ble så dårlig, så får se med tiden Hva med dere?Så koselig! Ønsker du fler eller er det nok med en?
Neida ikke så viktig det nå [emoji6] det kommer lettere nå, har ei som nettopp har blitt 5 år og etter da å ha hørt henne og mannen snakke sammen er det mye lettere å lære [emoji4]Liiitt, trener for harde livet nå fram til barnet skal komme. Haha! Mannen er arabisk
Joa det må jeg jo, men trenger ikke spise like mye som jeg pleier på en hel dag [emoji13]Det ble feil. Bra for deg å spise altså. Mente ikke noe med vekt. Du trenger det etter mange timer
Det er jo et skritt i riktig retning hvertfall håper du tar et langt skritt til til i morgen og daSånn passe I går var jeg veldig dårlig, i dag holder jeg hvertfall på maten.
Du da Lilleulven?
Hu skal sende meg videre. Jeg nekter at hu skal gjøre problemene mine mindre enn de er hvertfall.Åh det er slitsomt... Mine piper og, men jeg får i allefall sovet over det. Ja jeg håper hun sender deg videre, ikke helt holdbart å gå slik [emoji173]
Tenker på det hele tiden, litt spent på veiing imorgen [emoji54] prøver å være litt aktiv også selvom det jo er vanskeligMen tenk på det etter ramadan [emoji173]
Huff da! Man må nok høre på kroppen, håper helsa blir bedre Vi ønsker oss tre, men tiden vil viseJeg ønsker egentlig fler Eller 1 til da. Men ble så dårlig, så får se med tiden Hva med dere?
Det høres bra ut [emoji6]Tror nok vi kommer nærme 700 også jeg [emoji14]
Å, de har så mye kultKlær fra me&i[emoji2]
Åh det hørtes så koselig ut [emoji7]Det er jo et skritt i riktig retning hvertfall håper du tar et langt skritt til til i morgen og da
Jo takk jeg har det fint. Søstern var barnevakt her mens jeg var på møte, og hun hadde shina kjøkkenet mitt. Digg. Og nå ligger jeg i senga mellom to små trøtte jenter, som holder rundt meg fra hver sin kant, så jeg har det i grunn ganske så bra
Jeg sleit voldsomt tidligere i kveld. Kom ikke inn før sent.Mange kommer ikke inn på appen engang nå
Ååh, har du også mann med arabisk som morsmål? Jeg har hørt at det kan være litt vanskelig med de ulike dialektene ja, men har ikke fått særlig erfaring med det endaNeida ikke så viktig det nå [emoji6] det kommer lettere nå, har ei som nettopp har blitt 5 år og etter da å ha hørt henne og mannen snakke sammen er det mye lettere å lære [emoji4]
Men med ulike dialekter forstår jeg best de fra Egypt da [emoji54]
Glad jeg har dere å prate med i ensomheten gjennom dagen/natta [emoji8][emoji7]Det høres bra ut [emoji6]
Det hørtes fælt ut [emoji23] Kos deg ! [emoji7]Skal snart shoppe på nett med mannens kort, lillegutt trenger sommerklær [emoji7]
Bruker tapatalk og har ikke hatt problem ihvertfallJeg sleit voldsomt tidligere i kveld. Kom ikke inn før sent.