♡ Skravletråd JUNI ♡

Liiitt, trener for harde livet nå fram til barnet skal komme. Haha! Mannen er arabisk ;)
Neida ikke så viktig det nå [emoji6] det kommer lettere nå, har ei som nettopp har blitt 5 år og etter da å ha hørt henne og mannen snakke sammen er det mye lettere å lære [emoji4]
Men med ulike dialekter forstår jeg best de fra Egypt da [emoji54]

Sånn passe :) I går var jeg veldig dårlig, i dag holder jeg hvertfall på maten.

Du da Lilleulven?
Det er jo et skritt i riktig retning hvertfall :) håper du tar et langt skritt til til i morgen og da :)

Jo takk jeg har det fint. Søstern var barnevakt her mens jeg var på møte, og hun hadde shina kjøkkenet mitt. Digg. Og nå ligger jeg i senga mellom to små trøtte jenter, som holder rundt meg fra hver sin kant, så jeg har det i grunn ganske så bra:D

Åh det er slitsomt... :( Mine piper og, men jeg får i allefall sovet over det. Ja jeg håper hun sender deg videre, ikke helt holdbart å gå slik [emoji173]
Hu skal sende meg videre. Jeg nekter at hu skal gjøre problemene mine mindre enn de er hvertfall.
Om hu gjør det får hu søren sende meg til dps igjen også. For jeg mister hodet da [emoji23]

Når jeg først sovner går det jo greit. Men å sovne er helt håpløst.

Det er jo et skritt i riktig retning hvertfall :) håper du tar et langt skritt til til i morgen og da :)

Jo takk jeg har det fint. Søstern var barnevakt her mens jeg var på møte, og hun hadde shina kjøkkenet mitt. Digg. Og nå ligger jeg i senga mellom to små trøtte jenter, som holder rundt meg fra hver sin kant, så jeg har det i grunn ganske så bra:D
Åh det hørtes så koselig ut [emoji7]

Skal snart shoppe på nett med mannens kort, lillegutt trenger sommerklær [emoji7]

Neida ikke så viktig det nå [emoji6] det kommer lettere nå, har ei som nettopp har blitt 5 år og etter da å ha hørt henne og mannen snakke sammen er det mye lettere å lære [emoji4]
Men med ulike dialekter forstår jeg best de fra Egypt da [emoji54]
Ååh, har du også mann med arabisk som morsmål? :) Jeg har hørt at det kan være litt vanskelig med de ulike dialektene ja, men har ikke fått særlig erfaring med det enda :)

Back
Topp