Naah. Pingle [emoji23]Ble bare son hang på tørkestativetdet store lasset fra tørketrommelen fikk vente: p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Naah. Pingle [emoji23]Ble bare son hang på tørkestativetdet store lasset fra tørketrommelen fikk vente: p
Eh er det vanlig når man først har blitt 5 år? [emoji23]Hehe, satser på at de roer seg etterhvert[emoji12]
Ja sant det.Ja menn har det lettere, i min stemors familie pleier ikke mennene fått første ungen før de er i 40 årene
Ja er noe rart med huet mitt [emoji14]syke menneske: Eek:: p: D
Enkelte ting kan man ikke erstatte rett og slettJa det skjønner jeg godt! Ganske kresen på div ting jeg også [emoji6]
Mange kommer ikke inn på appen engang nåOgså sa jeg det...
Hvor mange ganger? Mens appen reelt bare hang....
HahaHyggelig detHer blir du skravla høl i huet på. Når har du termin?
Brette, bretteDer minna du meg på jeg hadde noe der også ja [emoji23] Glemmer slikt jeg [emoji23][emoji23]
Er da ikke ferdig helt enda vel? [emoji6]Over 500 innlegg på dag 1.Hipphipp
![]()
Du og jeg henger brått her om natta vi.De alle sover nå. Jeg er ikke klar helt enda. Kjenner jeg meg rett drøyer jeg det nok til 23 tiden minst![]()
Knipe knipe [emoji23] (få fokus over på annet) [emoji23]Brette, brette![]()
Må prøve å sove litt mer i natt da [emoji173]️De alle sover nå. Jeg er ikke klar helt enda. Kjenner jeg meg rett drøyer jeg det nok til 23 tiden minst![]()
Hei! Så braHei habibti [emoji4] koselig med flere å skravle med
Neiiida. Uansett over 500 [emoji14] Om vi fortsetter utover natta liksomEr da ikke ferdig helt enda vel? [emoji6]
Blir dessverre ofte slik. Selv om vi begge kunne nok tenkt oss mye heller å sovet godt.Du og jeg henger brått her om natta vi.
Så koseligHahaI desember
![]()
Ja [emoji4]Ja godt å ha familie [emoji173]
Vet du. Jeg hater å knipe. Sånn, jeg synes det er veldig ubehagelig og grøsser.Knipe knipe [emoji23] (få fokus over på annet) [emoji23]
Nemlig! Og glad mannen er kresen på de samme ringene [emoji23]Enkelte ting kan man ikke erstatte rett og slett![]()
Prøver. Men er jommen ikke lett å sovne. [emoji85]Må prøve å sove litt mer i natt da [emoji173]️