God kveldGod kveld
Hatt en fin dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveld
Det har du nokTakk for det! Jeg har ikke helt forstått hvor all aktiviteten har vært, men jeg tror jeg har funnet riktig sted nå haha
God kveldGod kveld
Nei i grunn ikkeNoe annet du kunne tenkt?
Detblir detBlir en kjip måned[emoji23]
Hei habibti [emoji4] koselig med flere å skravle medSniker innom en tur. Er det lov til å være med på skravlinga her?
Men de første ville jo ha den virker det nesten som [emoji13]Noen andre?
Sånn passe I går var jeg veldig dårlig, i dag holder jeg hvertfall på maten.Har du det bra?
He he ja jaMen de første ville jo ha den virker det nesten som [emoji13]
Hørtes deilig ut Men litt kaldt å bade? Blåst ille på denne siden..Her har det vært jobb idag[emoji2] og kveldskos på verandaen mens gutta badet i bassenget[emoji2]
Ja det skjønner jeg godt! Ganske kresen på div ting jeg også [emoji6]Veeet. Men det er kun en butikk her som selger god reke. Alle andre selger frossen reke. Og det er ikke det samme. Så om vi ikke får fra den gode, finner vi på noe annet
Hva skjulte seg i den?[emoji1]
Furterom. Burde ordne det til min og.Her er gubben på furterommet og jeg ligger som slakt på sofaen.
Det vil du derimot ikke vite [emoji23][emoji23][emoji23] men ellers mål du bare vente på barnebarn da [emoji6]Hvor smart synes du det er?![emoji12]
Hyggelig det Her blir du skravla høl i huet på. Når har du termin?Så fint
Føler jeg har snakket med meg selv i en periode på terminforumet nå, så fint å finne flere snakkesalige her inne
Bare 3 tror jeg [emoji14]Også sa jeg det...
Hvor mange ganger? Mens appen reelt bare hang....
Ja godt å ha familie [emoji173]Godt å kunne reise til din mor da [emoji4]
Ja her har det virkelig hvert liv!
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Apropos reker [emoji23][emoji23]
TakkVelkommen skal du være
Hatt en fin dag?