Og takk [emoji14]Og gratulere til alle vinnere på topp 100
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og takk [emoji14]Og gratulere til alle vinnere på topp 100
Lettvint middag.
Ferske reker, majones, egg og salat med brød. Nom!
Fins da de som har fått barn som både i 50 og 60 årene [emoji23]
Veldig heldige. Også slipper jeg ekstra utgifter til sfo også. Må jo betale den faste prisen. 40% har vi og koster rundt 1200 kr. Men går ungen ekstra i sommerferien kan du regne 300 kr ekstra dagen... [emoji33] Det blir jo ille dyrt gittSå herlig at barna har mulighet for så lang ferie![emoji1]
Kjedelig altsø
Så veldig også [emoji7]Mmm....reker er godt![emoji7]
Hei hå! Er det god stemning her?Halloen du
What? [emoji33][emoji33][emoji33] Åååh så gøy ! Takk
Har du det bra?God kveld [emoji8]
Jeg kommer til å henge etter i juni. Jaja. Men dere er godt i gang jenter Mange sider og innlegg allerede.
Gjort noe ålreit i dag? Jeg har vært med lillemor, og vi dro til mamma for jeg er sliten og hun kjedet seg. Der er det katt og hun og hest, og stor uteplass. Lettere å kose seg. Hun sovnet som en stein klokka 18.
Nå venter jeg på mannen som har spilt golf. Jeg vil og spille...
Taaakk [emoji7][emoji7] Wiii Enda mer å glede seg til kommer i postkassa, eller på postkontoretGratulerer heldige duuu!![emoji1]
Ja Men jeg har fryst så ille. Vinden var ikke noe god.
Hurra for degTaaakk [emoji7][emoji7] Wiii Enda mer å glede seg til kommer i postkassa, eller på postkontoret
Definitivt veldig lov!Sniker innom en tur. Er det lov til å være med på skravlinga her?
1 mann og 1 unge i seng. Mangler bare eldste. Men hu er på svømming til 2100
Definitivt veldig lov!Sniker innom en tur. Er det lov til å være med på skravlinga her?
Ja. Du har litt å ta igjen [emoji14] Så haha
Her er gubben på furterommet og jeg ligger som slakt på sofaen.Her er 3 barn i seng og mannen dupper på sofaen[emoji12]
Jupp nå har jeg to stk [emoji54]