Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen andre?Men om du skal ha vannleka får ikke jeg mulighet til å vinne veska for hvem skal jeg skravle med? [emoji54]
Klqrt det er lovSniker innom en tur. Er det lov til å være med på skravlinga her?
Veeet. Men det er kun en butikk her som selger god reke. Alle andre selger frossen reke. Og det er ikke det samme. Så om vi ikke får fra den gode, finner vi på noe annet[emoji33] og det som er såååå godt [emoji7]
Takk for det! Jeg har ikke helt forstått hvor all aktiviteten har vært, men jeg tror jeg har funnet riktig sted nå hahaKlqrt det er lov
Velkommen i skravletråden
Joda [emoji14] Men filmene er nok perfekt for hu på 11 år uansett. Men foretrekker lese før filmversjonTja bøkene er vel best vil jeg tro [emoji6]
Hei og velkommen skal du væreSniker innom en tur. Er det lov til å være med på skravlinga her?
Halloen duGod kveld
Gratiss med veske!!!Joda [emoji14] Men filmene er nok perfekt for hu på 11 år uansett. Men foretrekker lese før filmversjon
Noe annet du kunne tenkt?Ka jeg også
Ja funnet ut detLitt sleip må man være[emoji12]
Tenker når eldste kommer hjem vi går bort til biblioteket sammen så vi kan forhøre oss om sommerles kampanjen. Har registrert hu da. Men jeg vil vite mer om det Kan vi gå å hente minste på sfo etterpå.
Snakka med mannen og tar minste hjemme hele ferien. Null sfo etter skoleslutt. Så da blir det 2 mnd ferie på begge barna. Det blir nok godt for de. Minste kan bli med pappaen litt på jobb også hu. Kjøre lastebil. Det hu vil når hu blir stor sier hu
Ja Hiv deg på, bare koselig det.Sniker innom en tur. Er det lov til å være med på skravlinga her?
Vært å henta pakke i dag og[emoji16]
God ettermiddag jenter.
Er det blitt sagt noe om når trekningen er?
Takk Veldig fornøydGratiss med veske!!!
God kveld [emoji8]God kveld