Definitivt veldig lov!Sniker innom en tur. Er det lov til å være med på skravlinga her?
Velkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt veldig lov!Sniker innom en tur. Er det lov til å være med på skravlinga her?
TakkDefinitivt veldig lov!
Velkommen!
Sniker innom en tur. Er det lov til å være med på skravlinga her?
God kveld
Så fintHei![emoji1] så koselig at du titter innom! Her er alle velkommen[emoji1]
Nå er alle i seng utenom meg her Digg!Her er 3 barn i seng og mannen dupper på sofaen[emoji12]
Ser dette. Du er effektiv når du er i gangNeida, jeg nærmer meg dere nå[emoji23]
Jeg kommer til å henge etter i juni. Jaja. Men dere er godt i gang jenter Mange sider og innlegg allerede.
Gjort noe ålreit i dag? Jeg har vært med lillemor, og vi dro til mamma for jeg er sliten og hun kjedet seg. Der er det katt og hun og hest, og stor uteplass. Lettere å kose seg. Hun sovnet som en stein klokka 18.
Nå venter jeg på mannen som har spilt golf. Jeg vil og spille...
Veldig heldige. Også slipper jeg ekstra utgifter til sfo også. Må jo betale den faste prisen. 40% har vi og koster rundt 1200 kr. Men går ungen ekstra i sommerferien kan du regne 300 kr ekstra dagen... [emoji33] Det blir jo ille dyrt gitt
Ble bare son hang på tørkestativet det store lasset fra tørketrommelen fikk vente: pBurde vel også bretta klær. Ææh. Drøyer det [emoji23]
Ja menn har det lettere, i min stemors familie pleier ikke mennene fått første ungen før de er i 40 årenePappa var 54 [emoji14]
syke menneske: Eek:: p: DDet som er så gøy!
Ja fytti. Skamdyrt. Men får nok gå i den frem til 3.klasse. Da er hu stor nok til å gå alene hjem også. Får se om ett års tid. Storesøstra slutta når hu var 8 år. Men kan jo være minste ikke er helt klar enda da altså.Jepp![emoji33] SFO er en kostbar affære!![emoji31]
Der minna du meg på jeg hadde noe der også ja [emoji23] Glemmer slikt jeg [emoji23][emoji23]Ble bare son hang på tørkestativet det store lasset fra tørketrommelen fikk vente: p
Men er vel snart på vei i senga nå? [emoji4]1 mann og 1 unge i seng. Mangler bare eldste. Men hu er på svømming til 2100
De alle sover nå. Jeg er ikke klar helt enda. Kjenner jeg meg rett drøyer jeg det nok til 23 tiden minstMen er vel snart på vei i senga nå? [emoji4]
Velkommen skal du væreSniker innom en tur. Er det lov til å være med på skravlinga her?