Naah. Pingle [emoji23]Ble bare son hang på tørkestativet det store lasset fra tørketrommelen fikk vente: p
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Naah. Pingle [emoji23]Ble bare son hang på tørkestativet det store lasset fra tørketrommelen fikk vente: p
Eh er det vanlig når man først har blitt 5 år? [emoji23]Hehe, satser på at de roer seg etterhvert[emoji12]
Ja sant det.Ja menn har det lettere, i min stemors familie pleier ikke mennene fått første ungen før de er i 40 årene
Ja er noe rart med huet mitt [emoji14]syke menneske: Eek:: p: D
Enkelte ting kan man ikke erstatte rett og slettJa det skjønner jeg godt! Ganske kresen på div ting jeg også [emoji6]
Mange kommer ikke inn på appen engang nåOgså sa jeg det...
Hvor mange ganger? Mens appen reelt bare hang....
Haha I desemberHyggelig det Her blir du skravla høl i huet på. Når har du termin?
Brette, bretteDer minna du meg på jeg hadde noe der også ja [emoji23] Glemmer slikt jeg [emoji23][emoji23]
Er da ikke ferdig helt enda vel? [emoji6]Over 500 innlegg på dag 1. Hipphipp
Du og jeg henger brått her om natta vi.De alle sover nå. Jeg er ikke klar helt enda. Kjenner jeg meg rett drøyer jeg det nok til 23 tiden minst
Knipe knipe [emoji23] (få fokus over på annet) [emoji23]Brette, brette
Må prøve å sove litt mer i natt da [emoji173]️De alle sover nå. Jeg er ikke klar helt enda. Kjenner jeg meg rett drøyer jeg det nok til 23 tiden minst
Hei! Så braHei habibti [emoji4] koselig med flere å skravle med
Neiiida. Uansett over 500 [emoji14] Om vi fortsetter utover natta liksomEr da ikke ferdig helt enda vel? [emoji6]
Blir dessverre ofte slik. Selv om vi begge kunne nok tenkt oss mye heller å sovet godt.Du og jeg henger brått her om natta vi.
Så koselig Gratulerer. Første, eller har du fler?Haha I desember
Ja [emoji4]Ja godt å ha familie [emoji173]
Vet du. Jeg hater å knipe. Sånn, jeg synes det er veldig ubehagelig og grøsser.Knipe knipe [emoji23] (få fokus over på annet) [emoji23]
Nemlig! Og glad mannen er kresen på de samme ringene [emoji23]Enkelte ting kan man ikke erstatte rett og slett
Prøver. Men er jommen ikke lett å sovne. [emoji85]Må prøve å sove litt mer i natt da [emoji173]️