Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. I natt sov jeg 12 timer, men i går kveld var jeg rar. Jeg husker ikke samtalene med mannen. Det er litt ekkelt. Var skikkelig dårlig. Litt bedre i dag, og håper på mer enn 2 timer i natt og. Hvordan sov du i natt?Blir dessverre ofte slik. Selv om vi begge kunne nok tenkt oss mye heller å sovet godt.
Snakker du arabisk forresten? Tenker på kallenavnet [emoji4]Hei! Så bra
Minst 600 vel [emoji6]Neiiida. Uansett over 500 [emoji14] Om vi fortsetter utover natta liksom
Nei det vet jeg alt omPrøver. Men er jommen ikke lett å sovne. [emoji85]
Det blir første, så alt er veldig spennende! Har du barn?Så koselig Gratulerer. Første, eller har du fler?
Det forstår jeg. Man kan gå lei, men det er alltid godt å ha de nær [emoji173]Ja [emoji4]
Vi bor ganske lang ubalanse begges familie og det kjenner man til tider
Jøss du er effektiv altså. Du går for toppen?Over 500 innlegg på dag 1. Hipphipp
Bra for deg detRedd jeg kommer til å gå opp i vekt under ramadan, går jo bare mellom stue og kjøkken i tiden hvor jeg kan spiser [emoji23]
Liiitt, trener for harde livet nå fram til barnet skal komme. Haha! Mannen er arabiskSnakker du arabisk forresten? Tenker på kallenavnet [emoji4]
Eller når jeg tenker meg om så mente du sikkert i tråden her [emoji23]Over 500 innlegg på dag 1. Hipphipp
Det ble feil. Bra for deg å spise altså. Mente ikke noe med vekt. Du trenger det etter mange timerRedd jeg kommer til å gå opp i vekt under ramadan, går jo bare mellom stue og kjøkken i tiden hvor jeg kan spiser [emoji23]
Man må kjenne sin besøkstid så er det greit å ha de nære [emoji4]Det forstår jeg. Man kan gå lei, men det er alltid godt å ha de nær [emoji173]
Uff kan skjønne det var ekkelt. Bra du er litt bedre i dag. Da krysser vi for enda bedre i morgenJa. I natt sov jeg 12 timer, men i går kveld var jeg rar. Jeg husker ikke samtalene med mannen. Det er litt ekkelt. Var skikkelig dårlig. Litt bedre i dag, og håper på mer enn 2 timer i natt og. Hvordan sov du i natt?
Så moro Jeg har en datter på 16 måneder. Veldig koselig.Det blir første, så alt er veldig spennende! Har du barn?
Gjorde det ja [emoji23][emoji23][emoji23]Eller når jeg tenker meg om så mente du sikkert i tråden her [emoji23]
Nei nei skal ned i vekt [emoji13] men må slutte å spise så mye [emoji54]Bra for deg det
Så koselig! Ønsker du fler eller er det nok med en?Så moro Jeg har en datter på 16 måneder. Veldig koselig.
Åh det er slitsomt... Mine piper og, men jeg får i allefall sovet over det. Ja jeg håper hun sender deg videre, ikke helt holdbart å gå slik [emoji173]Uff kan skjønne det var ekkelt. Bra du er litt bedre i dag. Da krysser vi for enda bedre i morgen
Jo. Fikk 4 t søvn i natt. Lå i mange timer før jeg sovna til slutt. Ørene piper så veldig. Så blir jo helt sprø. Så hodepinen blir jo trigga syns jeg da.
Men 13 dager til legen. Håper hu sender meg videre da gitt
Kan ta enda ei veske jeg [emoji23] En dame har vel aldri for mye vesker? [emoji23][emoji56]Jøss du er effektiv altså. Du går for toppen?