♡ Skravletråd JUNI ♡

Huff da! Man må nok høre på kroppen, håper helsa blir bedre :) Vi ønsker oss tre, men tiden vil vise :)
Koselig det da. Synes det er hyggelig med en babyplan da :) Og som du sier så får man ta det underveis. Det er veldig moro, Så sånn sett kunne jeg nok hatt mange barn.

Ååh, har du også mann med arabisk som morsmål? :) Jeg har hørt at det kan være litt vanskelig med de ulike dialektene ja, men har ikke fått særlig erfaring med det enda :)
Ja, han har kun bodd i Skandinavia i 3 år, vi bor i Sverige og han var påbudt besøksvisum, frem og tilbake i 2 år [emoji54]

Ja de ulike dialektene har like store forskjeller som norsk og svensk, men jo mer man hører av de jo lettere er det [emoji4]

Det er jo et skritt i riktig retning hvertfall :) håper du tar et langt skritt til til i morgen og da :)

Jo takk jeg har det fint. Søstern var barnevakt her mens jeg var på møte, og hun hadde shina kjøkkenet mitt. Digg. Og nå ligger jeg i senga mellom to små trøtte jenter, som holder rundt meg fra hver sin kant, så jeg har det i grunn ganske så bra:D

Jeg også :)

Åh, så snilt av henne. Deilig for deg også. Høres jo helt perfekt ut [emoji7]

Koselig det da. Synes det er hyggelig med en babyplan da :) Og som du sier så får man ta det underveis. Det er veldig moro, Så sånn sett kunne jeg nok hatt mange barn.
Ja, det er koselig å planlegge, men vi har lært mange ganger at livet ikke alltid går etter planene :)

Hu skal sende meg videre. Jeg nekter at hu skal gjøre problemene mine mindre enn de er hvertfall.
Om hu gjør det får hu søren sende meg til dps igjen også. For jeg mister hodet da [emoji23]

Når jeg først sovner går det jo greit. Men å sovne er helt håpløst.

Synes du gjør rett i det! Man mister faktisk endel av livet av å gå sånn. Og fornuftig med dps og. Vært inne på tanken selv, for jeg begynner blir way off sliten. Er i systemet, så vet jeg før respons. Du er fornuftig [emoji173]

Hjelper ikke hvis man sliter med å sovne. Stakars :( Du trenger søvn.

Ja, han har kun bodd i Skandinavia i 3 år, vi bor i Sverige og han var påbudt besøksvisum, frem og tilbake i 2 år [emoji54]

Ja de ulike dialektene har like store forskjeller som norsk og svensk, men jo mer man hører av de jo lettere er det [emoji4]
Åh, det hørtes komplisert ut! Men han har fått opphold i Sverige nå? Kan jeg spørre hvordan dere gjorde det i forhold til å lære opp barn i både arabisk og norsk/svensk? Snakket han alltid til barnet på arabisk for eksempel? :)

Det er ikke et lett språk å lære i alle fall. Jeg har lært alfabetet nå da, så blir å jobbe med lesinga (pluss lære ord) i sommer :)

Er ikke så verst nei:D
Vi lå også å koste med minsta før sengetid. Da ligger hu i armkroken og vi prater om dagen og alt det som har skjedd og hva vi ser frem til. Favoritt på kvelden. Normalt er eldste også med. Men hu var på svømming til sent.

Sniker meg inn og håper på innpass. :)

Back
Topp