>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
[emoji8][emoji8][emoji7] Gode dere erSå søt du er [emoji173]️ er her ihvertfall for deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji8][emoji8][emoji7] Gode dere erSå søt du er [emoji173]️ er her ihvertfall for deg
Nei, Det er en finurlig ting med livet [emoji14] Det styrer seg selv litt.Ja, det er koselig å planlegge, men vi har lært mange ganger at livet ikke alltid går etter planene
Ja gjør detOkioki [emoji23] Håper på tightsen jeg da eller strikkepakker
Naah. Pingle [emoji23]
Absolutt Koselig detSniker meg inn og håper på innpass.
Urk. Mine er sånn sett gjemt da. Tørkestativet er ikke tørt enda da. Ellers kunne jeg faktisk begynt på den nå da. Men vanskelig å få fingrene bort fra skjermen [emoji23]Jeg har inni og oppå benken[emoji21][emoji23]
Du og Spyro [emoji173] Vi er her[emoji8][emoji8][emoji7] Gode dere er
Ja er noe rart med huet mitt [emoji14]
Kan ikke like alt [emoji14] Skulle vært naboen din jeg.I know[emoji85][emoji85] Hater å brette håndklær og sengetøy[emoji21]
Men fint å bruke det for alt det er verdt [emoji23]Ikke greit hva alt det påvirker[emoji12]
Jeg er også i systemet. Jeg kvier meg litt for å ta kontakt igjen, men vet jo det er til det beste evnt. Ventetiden er jo også litt lang da [emoji87] Men jeg får vente å se litt nå. Hva hu tenker om to ukerSynes du gjør rett i det! Man mister faktisk endel av livet av å gå sånn. Og fornuftig med dps og. Vært inne på tanken selv, for jeg begynner blir way off sliten. Er i systemet, så vet jeg før respons. Du er fornuftig [emoji173]
Hjelper ikke hvis man sliter med å sovne. Stakars Du trenger søvn.
Ja skikkelig forferdelig [emoji23]Det hørtes fælt ut [emoji23] Kos deg ! [emoji7]
Her er det hjerterom for alleSniker meg inn og håper på innpass.
Absolutt Koselig det
[emoji23][emoji23][emoji23] Du må være fra 1 til 25 plass på lista vel for å ha en sjanse? Var det så?Ja gjør det
I like måte [emoji8][emoji8]Du og Spyro [emoji173] Vi er her
Jupp [emoji16]Heldiggris [emoji23]
Hmmm. Hvorfor gir ikke mannen meg sitt kort av og til ? [emoji87][emoji87][emoji23] Vil også !Ja skikkelig forferdelig [emoji23]
Skal kose meg ja [emoji4]
Får satse på det ihvertfallDet går nok bra Shadow [emoji173]
Ja egentlig fin dag på jobb. Og foreldremøte i bhg. Og kom hjem til shina kjøkken. Alltid deilig det