Men fint å bruke det for alt det er verdt [emoji23]
Det er klart[emoji6] og veldig viktig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men fint å bruke det for alt det er verdt [emoji23]
Alt ordner seg som oftest til slutt man må bare ha tålmodighet [emoji4]Så bra at det ordnet seg!
Hahah, så herlig! Språkflink lita jente da!
Hehe flink du er [emoji6]Haha [emoji23] Allerede handla inn alt av sommerutstyr til begge barn nå da. Han får ta bilregningene han.
Var jo ute på bilplassen i dag. Og viste seg det var en mekanisk feil. De måtte bestille delen og den alene kosta 1700 kr
Så jeg smilte så pent jeg kunne til denne kjekkasen av en mekaniker og jommen skulle han ta jobben gratis. Bare betalt for kun delen Hurra
*føltesegpenidag* [emoji56][emoji23]
Absolutt Være glad vi har den hjelpen å få her [emoji8]Leste det i prematur forumet tror jeg [emoji173] Det jeg mente var at det kan være greit å ta knuta før den bygger seg opp. Men det må du jo kjenne på selv. Jeg lå selv på lukket avdeling for 4 år siden, så terskelen min er blitt ganske lav. Det er godt å få hjelpen når man trenger den
Huff legevakta nå da?Æsj... Jeg spyr igjen. Urgh. Det var den tacoen :/
Ja. For hvis ikke bør jeg slutte å prate snart [emoji23][emoji23] Og det vil du ikke [emoji8]Bare tulla med deg [emoji23]
Det er sant! Ser at du faster, hvilken tid spiser dere der du bor?Alt ordner seg som oftest til slutt man må bare ha tålmodighet [emoji4]
Ja og forskning viser at det blir bedre også [emoji4]
Heldiggris. Ønsker meg veldig [emoji7] Tørketrommelen er alene i kjelleren. Veldig ork å gå ned [emoji23]Har heldigvis vaskerom, så det er jo på en måte gjemt[emoji23][emoji85]
Uff da Håper det gir seg snart ! [emoji170]Æsj... Jeg spyr igjen. Urgh. Det var den tacoen :/
Ja [emoji56] For de vet å ta seg betalt der også. Men følte vi fortjente det altså.Hehe flink du er [emoji6]
Hvor da?Skal snart shoppe på nett med mannens kort, lillegutt trenger sommerklær [emoji7]
Jeg har jo vunnet to,Kan ta enda ei veske jeg [emoji23] En dame har vel aldri for mye vesker? [emoji23][emoji56]
Velkommen i trådenSniker meg inn og håper på innpass.
Been there done that [emoji23] Ikke helt frivillig. Var bare desperat etter å sove en plass det var rolig. Og bytt ut bednest med voksesenga til minste på ett hakk jeg ikke kunne strekke meg i [emoji23]Nei det er du nok ikke [emoji14] Hehe. Fint med bednest da? Kan du krølle deg sammen og sove og greier.
Du har vært veldig heldig Viser at alt er muligJeg har jo vunnet to,
Jeg bruker tapatalk da, den roter mindre.Mange kommer ikke inn på appen engang nå
[emoji85] vi bruker masse zalo på tøffe flekker og ellers vanish, største problemet her er hull [emoji54]
Uff daÆsj... Jeg spyr igjen. Urgh. Det var den tacoen :/