Det har jeg sjelden gjort. Kun i nøden om jeg MÅTTE ha det plagget [emoji14] Haha
Var en periode latheta tok meg helt[emoji23][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg sjelden gjort. Kun i nøden om jeg MÅTTE ha det plagget [emoji14] Haha
God nattGod natt alle sammen[emoji92] Sov godt[emoji287]
Takktakk [emoji8] Håper jeg også hihi. Tror jeg spiser opp skiva mi. Også rett i sengTakk[emoji8] Du også, håper du sovner lett i kveld da og får sove litt[emoji4]
Men den er jo kjekk da [emoji7]Var en periode latheta tok meg helt[emoji23][emoji85]
Sove godt [emoji1][emoji1]God natt alle sammen[emoji92] Sov godt[emoji287]
Nånei, har den på pcen. Tror det var film 2 som skulle gå på max..? Eller skulle begge gå?MAX du også glor på altså? Får håpe du får sove frempå i morgen da. Hjelper godt med søvn som regel
Null planer om detGod kveld. Håper en god nattsøvn gjør underverket[emoji2] men nå må du ikke slite deg ut fullstendig da[emoji4]
God natt [emoji4]God natt alle sammen[emoji92] Sov godt[emoji287]
Du har helt rett. Var film 2. Tenkte meg ikke om her [emoji85]Nånei, har den på pcen. Tror det var film 2 som skulle gå på max..? Eller skulle begge gå?
Ja, altså.. Får nok sove i morgen. Må mulig opp og smøre skolemat bare. I dag måtte jeg opp i sjutiden uansett, og hadde våknet flere ganger.. (vært våken siden 5.30 omtrent altså..), så.. Måtte ta en skikkelig dupp i dag
Hehe, synes det var det.. Så reklame for det tidligere i dag, og tenkte jeg måtte skynde meg å se de to siste mens den aller nyeste enda går på kino. [emoji14]Du har helt rett. Var film 2. Tenkte meg ikke om her [emoji85]
Så nettopp filmene uansett. Så tenkte prøve sove hvertfall snart.
Så lenge du klarer fint å sove igjen etter skolemat. Så er det jo bonus
Criminal minds må vente til i morgen her. Mannen og jeg ser de sammen. Men hab la seg 1900 [emoji14] HahaHehe, synes det var det.. Så reklame for det tidligere i dag, og tenkte jeg måtte skynde meg å se de to siste mens den aller nyeste enda går på kino. [emoji14]
Lurt å sove! Jeg er ikke helt så lur selv..
Skal ordne en søknad om sykepenger, også se en episode Criminal minds [emoji28]
Hei på dere damer [emoji16]
Da var det juni, og som frøkna sa i morges da jeg kom ut fra badet:
-"mamma, vet du hvilken dag det er i dag?"
-"neeii, hvilken dag er det?"
-"i dag er det 1.junk, og nå er det bare 4 dager til jeg har bursdag. I morgen er det 3"
Så det er jenta si som har full kontroll [emoji23]
Håper alle har det bra [emoji4]
Criminal minds må vente til i morgen her. Mannen og jeg ser de sammen. Men hab la seg 1900 [emoji14] Haha
Kan ikke se de uten han gitt.
Har ikke sett tv. Bare surfa gjennom mens jeg kjeda meg her [emoji23]
Ja det har de full kontroll på [emoji23]Haha så herlig da [emoji7] Når det gjelder bursdagen sin har de vel full kontroll de små
Haha det er så sant. En gang måtte han ganske ufrivillig ta pause 1.5 år fra SOA. Jeg ble så forbanna sinna når ene personen døde. Jeg måtte få det på avatand før jeg ville se videre [emoji23][emoji23]Gubben her har null interesse for serien, tullingen... Men du gjør lurt i å vente. At partneren ser en episode uten en (uten tillatelse), er et av de største svikene man kan begå, omtrent [emoji14]
*sukk* hvem husker første fraværsdag da gitt?? Gjelder det første sykemelding eller egenmeldingsdag, mon tro?
Sjefen som pleide fylle ut denne biten gitt [emoji85][emoji85]
Kjempestort ! Førskolebarn snart jo ! [emoji1][emoji1][emoji324]Ja det har de full kontroll på [emoji23]
Stort å bli 5 år [emoji6]
Haha det er så sant. En gang måtte han ganske ufrivillig ta pause 1.5 år fra SOA. Jeg ble så forbanna sinna når ene personen døde. Jeg måtte få det på avatand før jeg ville se videre [emoji23][emoji23]
Stakkars mann [emoji23]
Ble brått litt usikker. Spesielt siden jeg ikke vet hvilket skjema du fyller ut [emoji23]
Veldig [emoji56]Hahah! Stakkar! Tålmodig som ventet da! [emoji14]
Driver og fyller ut sykemeldingsskjema, del D. Men trooor jeg fant ut [emoji28]
Ikke så lett dette..