♡ Skravletråd JUNI ♡

Takk[emoji8] Du også, håper du sovner lett i kveld da og får sove litt[emoji4]
Takktakk [emoji8] Håper jeg også hihi. Tror jeg spiser opp skiva mi. Også rett i seng :D

MAX du også glor på altså? Får håpe du får sove frempå i morgen da. Hjelper godt med søvn som regel :)
Nånei, har den på pcen. Tror det var film 2 som skulle gå på max..? Eller skulle begge gå?
Ja, altså.. Får nok sove i morgen. Må mulig opp og smøre skolemat bare. I dag måtte jeg opp i sjutiden uansett, og hadde våknet flere ganger.. (vært våken siden 5.30 omtrent altså..), så.. Måtte ta en skikkelig dupp i dag :o

God kveld. Håper en god nattsøvn gjør underverket[emoji2] men nå må du ikke slite deg ut fullstendig da[emoji4]
Null planer om det ;)
Men om jeg får begynt smått nå, blir det mindre å ta en annen dag.
Og når samboer er helt ferdig å rydde ut derfra, så kan jeg sikkert få vaskehjelp av brødrene mine og [emoji4]

Nånei, har den på pcen. Tror det var film 2 som skulle gå på max..? Eller skulle begge gå?
Ja, altså.. Får nok sove i morgen. Må mulig opp og smøre skolemat bare. I dag måtte jeg opp i sjutiden uansett, og hadde våknet flere ganger.. (vært våken siden 5.30 omtrent altså..), så.. Måtte ta en skikkelig dupp i dag :o
Du har helt rett. Var film 2. Tenkte meg ikke om her [emoji85]

Så nettopp filmene uansett. Så tenkte prøve sove hvertfall snart.

Så lenge du klarer fint å sove igjen etter skolemat. Så er det jo bonus :)

Du har helt rett. Var film 2. Tenkte meg ikke om her [emoji85]

Så nettopp filmene uansett. Så tenkte prøve sove hvertfall snart.

Så lenge du klarer fint å sove igjen etter skolemat. Så er det jo bonus :)
Hehe, synes det var det.. Så reklame for det tidligere i dag, og tenkte jeg måtte skynde meg å se de to siste mens den aller nyeste enda går på kino. [emoji14]

Lurt å sove! Jeg er ikke helt så lur selv..
Skal ordne en søknad om sykepenger, også se en episode Criminal minds [emoji28]

Hei på dere damer [emoji16]

Da var det juni, og som frøkna sa i morges da jeg kom ut fra badet:
-"mamma, vet du hvilken dag det er i dag?"
-"neeii, hvilken dag er det?"
-"i dag er det 1.juni, og nå er det bare 4 dager til jeg har bursdag. I morgen er det 3"

Så det er jenta si som har full kontroll [emoji23]

Håper alle har det bra [emoji4]

Last edited:
Hehe, synes det var det.. Så reklame for det tidligere i dag, og tenkte jeg måtte skynde meg å se de to siste mens den aller nyeste enda går på kino. [emoji14]

Lurt å sove! Jeg er ikke helt så lur selv..
Skal ordne en søknad om sykepenger, også se en episode Criminal minds [emoji28]
Criminal minds må vente til i morgen her. Mannen og jeg ser de sammen. Men hab la seg 1900 [emoji14] Haha

Kan ikke se de uten han gitt.

Har ikke sett tv. Bare surfa gjennom mens jeg kjeda meg her [emoji23]

Hei på dere damer [emoji16]

Da var det juni, og som frøkna sa i morges da jeg kom ut fra badet:
-"mamma, vet du hvilken dag det er i dag?"
-"neeii, hvilken dag er det?"
-"i dag er det 1.junk, og nå er det bare 4 dager til jeg har bursdag. I morgen er det 3"

Så det er jenta si som har full kontroll [emoji23]

Håper alle har det bra [emoji4]

Haha så herlig da [emoji7] Når det gjelder bursdagen sin har de vel full kontroll de små :D

Criminal minds må vente til i morgen her. Mannen og jeg ser de sammen. Men hab la seg 1900 [emoji14] Haha

Kan ikke se de uten han gitt.

Har ikke sett tv. Bare surfa gjennom mens jeg kjeda meg her [emoji23]

Gubben her har null interesse for serien, tullingen... Men du gjør lurt i å vente. At partneren ser en episode uten en (uten tillatelse), er et av de største svikene man kan begå, omtrent [emoji14]

*sukk* hvem husker første fraværsdag da gitt?? Gjelder det første sykemelding eller egenmeldingsdag, mon tro?
Sjefen som pleide fylle ut denne biten gitt [emoji85][emoji85]

Minna meg forresten om minste i hus på 6.5 år. Hu begynner virkelig å bli litt utspekulert [emoji23]

I går feks. Når hu la seg, sov allerede pappaen i hus. Han står opp 0500. Så han legger seg tidlig i ukedagene. Og hu svarte meg etter jeg fulgte hun opp i senga
"Om ikke du sitter med meg mamma, til jeg sovner, skal jeg hyle så høyt at pappa våkner"

Jeg ble selvsagt sittende lettere irritert [emoji23]

I dag hadde de laga kroner på sfo. Med navn og glitter på. Når jeg henta hu, sier ene ansatte der at alle hadde laga slik, men det var bare minste som virkelig hadde bursdag i dag da. Så da var det ekstra stas.
Da måtte jo jeg si at da er de blitt lurt. For den er ikke før i november [emoji23]
Hu som hadde høsta bursdagssanger og masse klemmer og først i lek og slikt.

Joda. Lover godt i fremtiden? [emoji23][emoji23][emoji23]

Gubben her har null interesse for serien, tullingen... Men du gjør lurt i å vente. At partneren ser en episode uten en (uten tillatelse), er et av de største svikene man kan begå, omtrent [emoji14]

*sukk* hvem husker første fraværsdag da gitt?? Gjelder det første sykemelding eller egenmeldingsdag, mon tro?
Sjefen som pleide fylle ut denne biten gitt [emoji85][emoji85]
Haha det er så sant. En gang måtte han ganske ufrivillig ta pause 1.5 år fra SOA. Jeg ble så forbanna sinna når ene personen døde. Jeg måtte få det på avatand før jeg ville se videre [emoji23][emoji23]

Stakkars mann [emoji23]

Ble brått litt usikker. Spesielt siden jeg ikke vet hvilket skjema du fyller ut [emoji23]

Haha det er så sant. En gang måtte han ganske ufrivillig ta pause 1.5 år fra SOA. Jeg ble så forbanna sinna når ene personen døde. Jeg måtte få det på avatand før jeg ville se videre [emoji23][emoji23]

Stakkars mann [emoji23]

Ble brått litt usikker. Spesielt siden jeg ikke vet hvilket skjema du fyller ut [emoji23]

Hahah! Stakkar! Tålmodig som ventet da! [emoji14]

Driver og fyller ut sykemeldingsskjema, del D. Men trooor jeg fant ut [emoji28]
Ikke så lett dette..

Hahah! Stakkar! Tålmodig som ventet da! [emoji14]

Driver og fyller ut sykemeldingsskjema, del D. Men trooor jeg fant ut [emoji28]
Ikke så lett dette..
Veldig [emoji56]

Pleide fylle ut slik jeg. Med signatur nederst og dato selvsagt. Om du skal ha ferie er det annerledes der da.
Sykemldsdato står jo på. Så de har aldri kommentert det. ;)
0f09d841d506823a701998926bd299dc.jpg

Back
Topp