♡ Skravletråd JUNI ♡

Min del og barnas del. Eller helst minstas del [emoji23]
Meg shottemix [emoji14] og en strikkebok.

Minste fikk 5 singletter, 2 shortser, 4 bukser, 1 caps, solbriller, sko og sandal.

Eldste fikk sko. (Hu fikk mest sist gang altså ) [emoji56]
5edf7f75eb2f49230f6ae1ad533dfa56.jpg
a6fb7bf30ccf69965f7f33570b77dfbd.jpg
6d72efdcd5e09c669bc408174822dca9.jpg

Så mye fint![emoji7]

Stødig er den om ikke annet[emoji6] var så kort og rett ned og håpløst for en liten kropp og klatre opp på. Så blir nok til at vi kjøper den som skal på huskestativet nå alikevel, vi må uansett løfte hun oppå[emoji85] Hun fikk penger av morfar for å kjøpe uteleker og sklie til huskestativet[emoji172]
Huff[emoji22] nå synes jeg du har vært gjennom nok[emoji8] helt håpløst at dem ikke klarer å få fortgang i det. Hva er planen fremover nå da?

Åjaa, det er kjedelig da :( Dumt de lager sånt, hehe. Blir bra å få en på huskestativet da, de stigene pleier å være bedre og.

Jeg er så lei, så jeg har ikke ord. Jeg er litt tom. De har ikke engang sendt journal til legen min etter jeg var innlagt for en uke siden. De gjorde heller ikke alle testene de sa. Planen om de holder seg til den er at jeg skal prøve medisinene å se om det hjelper. Om 5 uker skal øyelegen sjekke om synsnerven og pupillene er mindre hovne, da har medisinen effekt på trykket. Deretter samtale på nevrologisk igjen for planen videre. Men de har jo ikke satt opp disse nye timene heller, så jeg vet ikke.. Medisinene tuller med elektrolyttene mine, så det at alt kommer opp til tider er ikke helt bra det heller, men får jo bruke legen min om noe drastisk blir verre. I går burde jeg nok dratt på legevakt. Drar jeg dit ofte nok, så kan jeg være heldig og de velger å tappe litt væske for å lette på trykket noen dager. Men man kan jo bli gal av mindre. Funker ikke medisinene, og synet blir dårligere så må de vurdere en shuntoperasjon da. Men det kan ta tid...

Åjaa

Åjaa, det er kjedelig da :( Dumt de lager sånt, hehe. Blir bra å få en på huskestativet da, de stigene pleier å være bedre og.

Jeg er så lei, så jeg har ikke ord. Jeg er litt tom. De har ikke engang sendt journal til legen min etter jeg var innlagt for en uke siden. De gjorde heller ikke alle testene de sa. Planen om de holder seg til den er at jeg skal prøve medisinene å se om det hjelper. Om 5 uker skal øyelegen sjekke om synsnerven og pupillene er mindre hovne, da har medisinen effekt på trykket. Deretter samtale på nevrologisk igjen for planen videre. Men de har jo ikke satt opp disse nye timene heller, så jeg vet ikke.. Medisinene tuller med elektrolyttene mine, så det at alt kommer opp til tider er ikke helt bra det heller, men får jo bruke legen min om noe drastisk blir verre. I går burde jeg nok dratt på legevakt. Drar jeg dit ofte nok, så kan jeg være heldig og de velger å tappe litt væske for å lette på trykket noen dager. Men man kan jo bli gal av mindre. Funker ikke medisinene, og synet blir dårligere så må de vurdere en shuntoperasjon da. Men det kan ta tid...

Åjaa

Det skjønner jeg veldig godt[emoji27] skulle jo trodd du hvertfall skulle slippe tull og forglemmelser da hvertfall. Det hjelper jo ikke på noe at du skal måtte bekymre deg og lure på om dem har gjort jobben sin. Sender deg en klem og håper du snart får den hjelpa du trenger, enten på ene eller andre måten[emoji171]

Det skjønner jeg veldig godt[emoji27] skulle jo trodd du hvertfall skulle slippe tull og forglemmelser da hvertfall. Det hjelper jo ikke på noe at du skal måtte bekymre deg og lure på om dem har gjort jobben sin. Sender deg en klem og håper du snart får den hjelpa du trenger, enten på ene eller andre måten[emoji171]
Desverre er de visst litt kjent for å surre på den avdelingen :( Især å glemme å sette opp nye timer. Vi får bare mase. Tusen takk [emoji171] Du er god da! Klem tas godt i mot. Mannen lager sen taco igjen, for min skyld. Så god.

For øyeblikket ett par simpsons episoder. Etter de tenker jeg ett par episoder med reign før jeg prøøøver legge meg til fornuftig tid.

Hva gjør du da?

Bretter og henger opp klær[emoji28] også blir det en episode med suits tenker jeg[emoji4]

Så godt. Og så lenge siden vi har hatt reker [emoji7] Er helst bare når varmen kommer vi kjøper. Så er vel nærmere ett år siden nå [emoji33][emoji7]
[emoji33] og det som er såååå godt [emoji7]

Back
Topp