Tusen takk Så kjekt å spise middag jo Ble kjempeglad (og mett) nå
Bare LITT misunnelig nå altså[emoji23][emoji12] neida, så kjekt å vinne da[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Så kjekt å spise middag jo Ble kjempeglad (og mett) nå
He he jaBare littegrann [emoji87][emoji56][emoji7]
Det må derrMå nok det[emoji28]
Det hørtes jo ut som en kjempegod ide ! Utnytte det litt der altså [emoji23]Jeg får nok be svigermor opp på reker, for hun sliter med det samme hos seg. Kun hu som liker[emoji28] så får mennene fikse seg noe annet[emoji6]
Det er gjort og sendt og dobbelsjekka at den er sendt [emoji23]Bare husk å sende e-post til Tamara..
Ta denne mnd du da [emoji14]Bare LITT misunnelig nå altså[emoji23][emoji12] neida, så kjekt å vinne da[emoji16]
Den ville jeg finneOg gratulerer til Skrømt også! Med fødselsplakaten [emoji7] Den er også så fin da [emoji170]
Kan jeg forstå. Jeg hadde den og veska som mål [emoji7]Den ville jeg finne
Jeg klarer umulig å lande sistMin plan denne mnd også, har lyst på veska eller aquaplay og det vil si sist eller først[emoji28]
Det hørtes jo ut som en kjempegod ide ! Utnytte det litt der altså [emoji23]
Ta denne mnd du da [emoji14]
Første gang jeg har vunnet noe her inne [emoji7]
Og gratulerer til Skrømt også! Med fødselsplakaten [emoji7] Den er også så fin da [emoji170]
Jeg klarer umulig å lande sist
Ja veldig.Får prøve på det[emoji6]
Ekstra morro da[emoji16][emoji7]
Haha jeg også. Den er råfin [emoji7]Ja, den og hadde jeg lyst på[emoji6] lyst på nesten alt[emoji23][emoji23]
Haha jeg også. Den er råfin [emoji7]
Det hadde jeg ikke hatt noe imot gitt. [emoji56]Håpe den dukker opp igjen[emoji6]
Candy crushKlarer nok, men hva skal jeg gjøre når jeg "kjeder" meg da[emoji28]
Det hadde jeg ikke hatt noe imot gitt. [emoji56]