Hva da?Vært å henta pakke i dag og[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva da?Vært å henta pakke i dag og[emoji16]
Kjedelig altsøIkke jeg heller[emoji33]
Tja kanskje det bsre må bli sånn daDet går jo bare ikke
Jeg går for min vanlige stil. Jeg teller ikke, bare skravler og havner der jeg havnerTja kanskje det bsre må bli sånn da
Jeg hsr 100 innlegh snart
Å det er jo bsre ett par dager til
What? [emoji33][emoji33][emoji33] Åååh så gøy ! TakkGRATULERER MED VESKE!!!!!!
Jeg gjør nok ikke det dennemnd.Jeg går for min vanlige stil. Jeg teller ikke, bare skravler og havner der jeg havner
GrattisWhat? [emoji33][emoji33][emoji33] Åååh så gøy ! Takk
Hva da?
Ja den er verre da. [emoji85] Jaja kan ikke like alt da. Men så kjedelig. Er så godt [emoji7]Han gjør ikke det heller, så blir dårlig med der her. Blir liksom ikke til at jeg spiser det alene[emoji85]
Åååh, ferske reker er jo aller best[emoji7][emoji7] skjelden kost her midt i hedmark[emoji85]
Da får dere andre skravleÅ nei, det blir jo så stille her uten dere som ønsker den.
AhKlær fra me&i[emoji16]
Tusen takk Så kjekt å spise middag jo Ble kjempeglad (og mett) nåGRATULERER med veske[emoji2]
Jeg går for min vanlige stil. Jeg teller ikke, bare skravler og havner der jeg havner
Bare littegrann [emoji87][emoji56][emoji7]Hadde handlet litt ja
Veldig kjekt. Godt vi har muligheten til det. Vi er heldigeDeilig med lang ferie
TakkerGrattis
Ja den er verre da. [emoji85] Jaja kan ikke like alt da. Men så kjedelig. Er så godt [emoji7]
Da får dere andre skravle
Bare husk å sende e-post til Tamara..What? [emoji33][emoji33][emoji33] Åååh så gøy ! Takk